CORETAN TERBARU NADH

Surat untuk abang

Surat terbuka untuk abang A. A. M. Y.

Saya tau abang still baca blog ni. Tak kisah pun. Blog untuk tatapan semua. Tak ada hak nak halang dari abang baca. Cuma saya nak minta jasa baik abang janganlah mesej lagi.

Cukuplah untuk abang tau saya sihat melalui blog ini. Yang berlalu biarlah berlalu. Jangan kenangkan sebab tak ada guna pun.

Abang, izinkan saya pergi dari hidup abang selamanya. Anggaplah saya tak pernah wujud dan muncul dalam hidup abang. Memang saya akui terganggu dengan mesej abang.

Bukan saya dah benci. Cuma selesa itu tak ada. Biarlah menjadi sejarah. Buka hati abang dan carilah jalan hidup abang sendiri. Jangan mengharap balasan sebab tak semua yang kita impikan akan jadi kenyataan.

Yang ikhlas tapi jauh,
I. A. M. A.

Nota Iffah: Memang sukar memulakan persahatan baru jika titiknya berdasarkan kisah sejarah yang terbenam di lubuk hati. Adakala kita perlu lepaskan untuk kesekian kali untuk dia bebas memilih sendiri. Jangan tutup pintu hati kerna kita tak pasti apa yang bakal kita temui. Janji Allah janji yang pasti.

Ps: Bolehke aku memanggil dia abang?
Published with Blogger-droid v1.7.4

6 comments:

siti zarizza said...

sape abg tu iffah ? sedih lak ):

Unknown said...

sy sokong entry ni

Luqeem™ said...

cinta yang tertutup, maka kita akan hilang nikmat hidup..

:)

msredcheesecake said...

kalau dia bukan untuk kita, lepaskan aje... Dia maha mengetahui untuk kita...

Niena Muhammad said...

ehhh... takyah panggil abg laa... hehehe, tpi kalo pnggil abg atas dasar rasa hormat xpe..tpi takut dia perasan lak nanti :D

maszull said...

salam iffah....kalau itu yg buat kita bahagia teruskn dgn apa yg kita fikirkn itu tapi kekadang melupakan sesuatu yg pernah kita sayang adalah satu yg amat memeritkan hati dan jiwa raga kita...

semoga Allah beri jalan dan petunjuknya...InsyaAllah...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers