CORETAN TERBARU NADH

Andai aku ini jutawan .. Blogger

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Santai Bersama BEN ASHAARI
klik eh
Aku akan menubuhkan persatuan blogger yang terbesar. Dari situ setiap mesyuarat, perbincangan, perancangan masa depan blogger akan diutarakan. Kemudian, persatuan itu juga adalah pusat kebajikan blogger yang kurang mampu dalam penyediaan laptop dan sebagainya untuk tujuan berblogging. Seterusnya mengadakan gathering besar-besaran setiap tahun bagi menyambut blogger-blogger baru dalam memeriahkan industri blogging. Duit yang ada akan digunakan sebaiknya untuk kebaikan persatuan itu. Yang lemah dapat dibantu. Yang kaya dapat membantu. Sama-sama berjuang untuk dunia seorang blogger.

Ps: Dahlah merepek meraban. Jangan baca wakaka.

7 comments:

fRaMe+LenSeS said...

ai like.. ahahaah

Eera Shera said...

buat mkn besor ek..hehe

mas saari said...

bagus2...strategi perancangan yg hebat!

Cikgu Aini said...

wahh!!!!... hebat tol bakal blogger-blogger jutawan nie ye!!.. hehehehehehe.. meh singgah blog puteri plak :)

http://ainblogger.blogspot.com/2011/06/andai-aku-ini-jutawan-blogger.html

Unknown said...

hehe i like.. gudluck :D


http://eleventx.blogspot.com/2011/06/top-post-until-12-june-2011.html

Nasz said...

dapat laptop? hehe..nak gak..nak gak..bleh? huhu..

jom baca saya nyer lak..huhu..

ANDAI AKU INI JUTAWAN .. BLOGGER

miss jambu said...

Genk terjah sini..n folo
Semoga impian menjadi kenyataan..
Jom terjah blog genk pula n ikut bloglist genk ya…^_^

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers