CORETAN TERBARU NADH

Detik demi detik berlalu~~~

Detik itu
menjelma lagi
saat ini tak ku harap
saat ini tak ku pinta
terus bagaimana
haruskah aku menghadapinya
tiap detik bermain di mata
mataku tak menipu
mataku jelas tersudut
menatapi sesuatu
persis sandiwara
entah bagaimana
hati terkatup rapat
seolah kesudahan makin hampir
seolah aku berada di tempat asing
ya asing sekali
pelik kan?
hanya kerana mata
aku bisa begini
terus begini
sehingga satu detik
yang akan muncul
bila mana aku dijemput
untuk kembali
sungguh...sediakah aku?



Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers