CORETAN TERBARU NADH

Travel| Menjejaki bumi Tawau demimu Lina Hamiedah

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Kenapa aku di Sabah?
Jadi inilah sebab utama selain memang datang nak melancong.
Tengok pelamin dia. Teringin nak naik pelamin jugak. Eh tapi jodohnya belum sampai. Jadi telan air liur saja bha. ekekeke
Lina Hamiedah nama di beri, 
Khairul pula nama si suami,
Manis dan kacak sama dirai,
Semoga cinta kekal abadi...
Dari kiri Dikbee, Pari-pari putih, Zaitul Akmar dan Iffah Afeefah
Macam-macam yang terjadi sepanjang aku di Sabah. Nanti aku ceritakan di entri seterusnya. Apapun Lina congrats!!!
Alamak, gambar akad nikah tak ada. Maaf, tapi tak apalah. Lina memang lawa. Jadi pakai apapun lawa okey. Jelly sat =P Okbai!

4 comments:

Unknown said...

aMBOI..DIA TU MASIH DALAM MISTERI LAGI..HEHEH

a said...

aaummmm222 :)

Unknown said...

aku gi sambil lepas geram makan seafood ^..^

Unknown said...

ehh kita pun da hapdate ..mai2 hapdate :)
kan best kan p tawau :)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers