CORETAN TERBARU NADH

Yang bermula pasti ada hujungnya

Korang baca tajuk mesti malas nak baca entry ni. Jiwang? Tak. Bukan nak berjiwang. Kang ada yang menyampah. Cuma aku terfikir. Sampai bila aku nak berblog.

Ada orang marah sangat bila aku buat contoh nak berhenti berblog. Bukan ada niat nak berhenti tu. Aku pun nak tanya korang sampai bila korang nak berblog?

Bila bandingkan aku dengan rakan blogger yang lain rasa kerdil je. Apa yang aku sumbangkan selama ni. Apa yang aku tulis selama ni mampu memberi faedah kat yang membaca tak?

Atau perlukah aku tanya ada ke orang baca setiap patah perkataan yang aku taip selama ni. Yang pasti setiap yang bermula pasti ada akhirnya. Cuma masa yang akan menentukan semuanya.

Ps: Dia dan aku berbeza.
Published with Blogger-droid v1.7.4

14 comments:

FaKArePa!n said...

bila dah sampai masanya..semua akan berhenti..

Elyana Ahmad ツ said...

hehe.pernah terfkir jugak.sampai bila aku akan berblog.hehe

ijA said...

berblog sampai bila2 lah..ahha..selagi boleh menaip , taiplah apa sahaja di belog..

JIJI YU said...

selagi neuron otak aku terangsang dengan aktif selagi tu aku hapdet

aimie amalina said...

hmmmm
smp bile eh
smp opah dah x de nafsu dgn belog kot...mmmm

fRaMe+LenSeS said...

ya baekkk..

Lelaki Ini said...

setuju dgn ija///

Sunah Sakura said...

i baca sampai habis...

maszull said...

salam iffah...semuanya itu akan ada penghujungnya hanya masa yg akan menentukannya...:)

Bigdaddyz said...

semuannya terletak di atas keiklasan jika iklas maka tiada akhirnya...

tamlegend said...

tepuk dada tnya iman...bak kata pengomen kat ats ni la...kalo ikhlas insyaAllah lama leh bertahannya...

reenapple said...

betul3... kadang3 terfikir jugak sampai bila nak berblog..

satu hari nanti..

setiap permulaan ada pengakhirannya... =)

cik pulau said...

ai baca entry yu..
tapi mungkin ada yang terlepas sebab buzy..
hahaha..

sergeant keroro said...

nak berhenti lahhh.

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers