CORETAN TERBARU NADH

Kau tak tahu

Aku tak tahu
Kau tak tahu
Aku tak tahu
Kau jua tak tahu
Kenapa begitu
Kau tak tahu jua
Kerna kau egois
Kau pentingkan diri
Aku tak niat
Kau tak tahu
Kau tahu dirimu
Kau tak tahu aku
Bukan jua orang di sisimu
Kau tak tahu
Aku lama tersisih
Kerna kau bukan aku


Aku cuba hindarkan
Aku cuba hilangkan
Aku cuba musnahkan
Tapi hampa
Kecewa yang mendatang
Kenapa begitu
Kau harus tahu
Hatiku rapuh bak salju
Senang cair senang pula beku
Mengapa kau begitu........



nukilan owner blog




Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers