CORETAN TERBARU NADH

Bila rasa tak sihat

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Bila rasa tak sihat. Semua jadi serba tak kena. Mungkin aku tidur pakai aircond semalam. Rasa nak demam. Serius semalam geram. Nak masuk bilik tak dapat kunci. Roommate ada masalah dengan bilik lama. Kena bayar denda baru dapat kunci.

Terpaksalah aku merempat kat bilik sakit. Macam terkena sumpahan bilik sakit je. Terus rasa sakit je ni. Banyak lagi barang tak punggah. Rasa nak muntah pun ada jugak. Aku walaupun sakit macam-macam aku dah rasa. Tapi bila demam rasa inilah sakit paling teruk.

Yang penting tak larat nak blogging*

Ps: Dia diam je. Risau aku.

10 comments:

Admin said...

Kita mengalami nasib yang hampir sama
nanti kaya rayalah pejabat asrama :)

selamat tahun baru!

reenapple said...

jangan lupa makan ubat yerk..=)

aamalinaazman said...

hayoooo
ciannye
aduhaiiii
kuat2

yg pntg kasi sihat badan tu
sok dah nak kelas kan..

makan obat kak ngah :)

Unknown said...

xlarat jugak kita nak berbloge sebanya kita pun saja busykan diri dengan study ..sempat juga curi masa untuk diri sendiri..

Nong Andy said...

sekarang memang musim demam/batuk/selsema

kat opis silih berganti derang kena.. ada yg kena smpai satu family demam.

tekak aku pon dah mula lain mcm gak.. kena minum byk air suam ni!

*Moga cepat sembuh ye iffah..

Unknown said...

cepat-cepat makan ubat eh iffah :D

Gua said...

makan ubat n rest cukup-cukup okey? :)

Unknown said...

ek eleeh..ko demam sbb die diam kan..jeng2

Cik Pulau said...

siannya yu..

takleh blah komen jiji. haha

QasehSuci said...

sabar yer iffah...sakit tu kan penghapus dosa...insyallah ada hikmah...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers