CORETAN TERBARU NADH

Adakala aku mahu...

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Adakala aku mahu hingar...
Tak seperti selalu yang diam...

Adakala aku mahu berlari...
Tak seperti selalu aku jalan...

Adakala aku mahu menangis...
Tak seperti selalu aku ketawa...

Adakala aku mahu bahagia...
Tak seperti selalu aku menderita...

Adakala aku mahu tersenyum ikhlas...
Tak seperti selalu aku senyum plastik...

Adakala aku mahu riuh...
Tak seperti selalu aku sunyi...

Adakala aku mahu sendiri...
Tak seperti selalu aku di khalayak...

Adakala aku mahu luar biasa...
Tak seperti selalu aku jadi biasa...

Ps: Inikalilah ke Lainkalilah Ehhh~~~

15 comments:

paripariputih said...

Ku berlari kau terdiam
Ku menangis kau tersenyum
Ku berduka kau bahagia
Ku pergi kau kembali

Ku coba meraih mimpi
Kau coba ‘tuk hentikan mimpi
Memang kita takkan menyatu

pinjam lirik cakra khan kbai

kopi pasta said...

apa yang diMAHU tu kenapa tak dibuat jer? takut akan tanggapan *positif/ negatif* orang dengan keadaan kita yg lari dari normal yg biasa kita buat?

Nur Zulaikha said...

:) :(

Cik Tia said...

sama macam apa yang saya tengah rasakan sekarang :(

potia casadelarossa said...

bangunlah selagi termampu... doa kesejahteraan buat ko selalu...

kiera'sakura said...

ada masanya memang rasa nak layan feel sendiri kan

Cik Pulau said...

adakalanya aku mahu sesuatu.. tapi selalu tak kesampaian..

adakalanya aku mahu rindu...
tapi tangisan yang bertamu..

arghh.. apapun yang aku mahu..
Allah tetap tahu yang terbaek. lalala~

Leeza dayasari [santai leeza] said...

selalu juga leeza rasa nk bersendirian.

Cik Zaitul said...

Ko buat ape ko nak buay.
Hak ko beb.

MawardiYunus said...

inikalilah.. eh kbai hahahaa

deno said...

ada kala rasa mcm nak nangis pun ada... nak sambung blaja tp kekangan CAPD.. sabo je la...

p/s: jom join segmen deno? LUPUS awareness!^^ http://dayangdeno.blogspot.com/2013/04/segmen-lupus-awareness-month.html

anak ayah said...

salam ziarah :)

kay_are said...

macam macam yang kita nak cume akhirnye dapat atau taktu yang jadi persoalan nye..

Nong Andy said...

p/s kan bawah tu tak boleh blah hahahaha...

Syafiq Muhammad said...

ASSALAMUALAIKUM , DENGAN SUKACITANYA SINI ADA G.A TERBESAR MEI, HADIAH TOP REFERRAL SEHINGGA RM150.++ . JOM JOM . ADA BANYAK LAGI HADIAH . ANDA DI TAG #98
LINK TAGGING :
http://www.officialsyafiqmuhammad.blogspot.com/2013/05/tagging3.html
link G.A :
http://officialsyafiqmuhammad.blogspot.com/2013/05/1st-biggest-giveaway-by-osm.html

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers