CORETAN TERBARU NADH

Awak...

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Google
Awak,
Nampak gambar atas ni?
Ini bunga kegemaran awak.
Bukan saya, saya suka calla lily.

Awak,
Saya tahu awak baca entri ni.
Saya tak tahu nak cakap apa dah.
Saya terkejut masa awak tiba-tiba pergi.

Awak,
Saya tak nak berharap.
Saya cuba untuk tak berharap.
Tapi saya gagal dan saya harap awak kembali.

Awak,
Saya pernah cakap masa tu.
Yang belum masanya untuk pergi.
Jadi mohon awak duduk muhasabah diri.

Awak,
Saya tunggu awak setiap hari.
Kalau betul awak ikhlas selama ni.
Mohon muncul semula untuk tenangkan hati.

Awak! Saya sentiasa menanti. Walaupun pahit dan letih akan saya jalani, demi awak insyallah saya sabar menanti. Kembalilah dan pergi bila masanya nanti. Tolonglah saya merayu... belum masanya... belum!
*Siapa jumpa dia, mohon pulangkan pada saya semula T.T

12 comments:

4feet8 said...

surat untuk awak.

saya harap dia membaca surat awak, iffah.. ;)

cik kaki ketawe said...

kalau akk tuju kan entry ni pada seseorang...sy harap dia dapat membaca dan kembali kepada akk =)

Seneorita Baharin said...

sabar ye akak ipah ku sayang, suatu hari nanti pasti dia kembali pulang ke akak..mohon orang tu baca entry akak neh eyh...huhu

missSenget said...

untuk dia ke iffah..?

moga dia baca entry ni.. :)

KaK LimAh Si SupiR said...

jgn risau

dye pasti akan dtg lagi

Fiza Suhaimi said...

Sabar ye wahai hati kapas ku. Aku tahu ko kuat =)

paripariputih said...

Doa aku satu jer... semoga suatu hari "awak" akan kembali ke pangkuan kita semua... dan aku harap dia akan bahagia dengan hidup dia... sebagaimana dia mahu kita semua hidup bahagia... semoga "awak" dapat rasakan apa yg terpendam di hati orang-orang yang mengharap agar dia kembali.... dan sekurang-kurangnya kalau dia nak pergi menghilang semula tinggalkan jejak dia.. utk mereka-mereka yg mengharap... amin... semoga "awak" membaca apa yg kami semua harap....

hana hadi said...

awak,, kembalilah :)

Panggil Aku Han said...

bunga kegemaran han jgk..:)

hope 'awak' kembali..sabar ye iffah :)

Yana Sakura said...

smoga 'awak' kembali ke pangkuan kita suatu hari nanti..hurm.. T_T

baby comel said...

Amin, juga berdoa perkara yg sama

kiera'sakura said...

mohon awak tersebut pulangkan diri semula

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers