CORETAN TERBARU NADH

Lirik | Pencuri | Mark Adam

Mohon dengar! Berbunga-bunga hati aku tika mendengarnya.

PENCURI-MARK ADAM

Jangan tinggalkan auramu
Di sekelilingku
Ia membuat aku termimpi
Mimpikan kita

Jangan biarkan wangianmu
Mohon memahami
Ia melekat di hidung
Yang memenuhi
Di setiap sudut mindaku

Chorus:

Kan ku curi hatimu
Menyamun senyummu
Kan ku culik cintamu
Macam ku larikan lirikmu
Kau tak perasan aku sukamu
Dari dulu lagi
Kau simpan hatiku
Dari Darjah Satu
Darjah Satu

Jangan senyum bila di depanku
Fokusku tergendala
Kau memaksa aku menutup mata
Tak sempat tutup telinga
Bila kau tertawa

Kan kukembalinya padamu nanti
Bila kita berjanji
Tuk sehidup semati

Chorus:

Kan ku curi hatimu
Menyamun senyummu
Kan ku culik cintamu
Macam ku larikan lirikmu
Kau tak perasan ku sukamu
Dari dulu lagi
Kau simpan hatiku
Dari Darjah Satu
Darjah Satu
Dari Darjah Satu
Aku suka kamu.....

Bagi aku lagu ni nakal, selamba dan manis sangat-sangat. Rasa macam jatuh cinta dengan orang yang terfikir buat lirik macam ni. Kalau dia guna lagu ni buat lamaran mesti takkan kena reject! Haha berangan!

4 comments:

izyan yasmin said...

suka lagu ni sangat sangat kot. And someone do stealing my heart thru this song :)

Ieykha Kintey said...

hehe. its my fav song! versi omputeh pun ada gak.. thief

Leeza dayasari [santai leeza] said...

tumpang tanya.. mcm mana nk buat tajuk entri ada mcm l l YANG PALANG MENEGAK TU....

ika said...

Suke gak lagu ni

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers