CORETAN TERBARU NADH

Doodle

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

Apa itu? Sila search internet okey. Dunia kan dihujung jari. Hehe Aku nak tayang doodle kawan aku buat. Bagi aku cantik. Khas untuk aku. Jadi jangan dengki. Aku nak tempek kat sini bagi menggembirakan hati owner doodle iaitu Cik ABS. Sila klik kalau nak tahu apa itu doodle. Hasil karya beliau semua ada kat dalamblog dia. Sangat suka tengok dia melukis. Dia suka begitu. Rajin buatkan untuk aku. Arigato mashi! Hehe

Meh tengok hasilnya. Ni aku dah edit. Konon nak letak jadi header. Okey tak? Hehe
Nampak ke nama aku? hehe
Setelah tengok. Penat rupanya melukis ni. Patutlah lukisan aku buruk selama ni. Haha hanya orang berbakat je boleh join buat. Aku? Sikit pun tak sentuh. Takut rosak lukisan aka doodle orang. Hehe
Post by,
Miss Ran 


No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers