CORETAN TERBARU NADH

Rindu pulak

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Rindu pulak nak jenguk blog hari ni. Menyepi seketika. Semalam sakit kepala lagi. Belah kanan. Apakah betul doktor tu kata? Kalau betul macam mana? Takutnya.

Hurm banyak sangat berfikir kot. Hal yang tak berkaitan pulak tu. Aku tetiba update dari rumah. Ada kat rumah dah. Kenapa? Sebab kaki memecut laju ke sini. Tu yang ada sini tu. Pssst jangan beritahu sesiapa. Mati aku kantoi.

Erm terkejut orang kat rumah ni. Tiap minggu balik? Aku ada duit minyak, ada kereta. Di situlah aku memecut. Bukan apa. Rasa buang tebiat pun ya. Tak pelah. Tengah memikirkan gath kat seremban. Nak join je rasa. Takpun berjalan sekitar seremban dengan ex roommate.

Plan hujung minggu sebelum minggu peperiksaan. Aku betul-betul rasa malas nak belajar. Jahat kan? Kalau ikutkan hati nak online 24 jam. Obseskah aku? Silau aku pun bertambah. Mana taknya pakai spek pun tak jelas pandangan=(

1 comment:

deeya said...

miss ran ta sehat ke ?? bawak2 lah berehat k .. semoga cepat sembuh =)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers