CORETAN TERBARU NADH

Big Giveaway Sahabat Contest by Sudirman Abdul Rahman


ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
klik untuk join
Kami adalah kembar tarikh. Okey biasa je. Kembar tahun sekali. Dia lahir awal sejam dari saya. Dia kakak tak seibu tak sebapa. Muka pun lain. Haha

Kami kenal masa 3 tahun lepas. Lebih kurang bulan 7. Masa orentasi zaman tuk gajah dulu. Ice breaking membuatkan saya terjumpa dia. Kebetulan pensyarah tu kata ikut bulan kelahiran. Kami berborak-borak akhirnya kantoi kita mempunyai tarikh lahir yang sama. Ic je lain sikit. Teruja!

Comel kan si dia berbaju coklat tu=P

Kemudian kami saling tak mengenali. Kejap je ingat. Hilang entah mana. Tup-tup rakan sekelas saya roomate dengan dia. Wah kebetulan yang dasyat! Saya berkawan dengan dia hingga ke hari ni. Nak dekat 4 tahun. Tak sangka kan? Setiap tahun sambut sama-sama besday!

Sayang? Semua kawan saya sayang. Asal lebih sayang dia? Sebab saya dengan dia macam kembar. Pergi mana pun nak berdua. Dulu kami pernah jadi rommate. Lebih kurang setahun lebih. Tapi start tahun ni dah berubah. Dia pun parktikum di luar. Jarang jumpa.

Kelakar? Banyak sangat. Dia seorang yang blur dan lampi. Gelak dulu faham cerita kemudian. Haha seronok kawan dengan dia. Tak sombong. Orangnya comel. Tak macam saya. Haha tak kembar muka. Kalau kembar muka seronok jugak kan? Tapi itulah kembar saya. Semua kawan ada keistimewaannya. Kawan alam maya pun ada. Siapa? Adalah=P

ps: Jarang letak gambar sekarang.
 Post by,
Miss Ran 

2 comments:

sudirman said...

yeh..sayangi sahabat anda..link blog anda telah masuk di list blog join contest di blog saya...

Akmar Ramli said...

tak penah lagi jumpa kawan yang tarikh lahir sama..hehehe best nye awak =)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers