CORETAN TERBARU NADH

A special friend is...

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
...someone who can tell how you're feeling 
just by the sound of your voice, 
and understands what you're saying,
even when there aren't any words...

A special friend is someone... 
you can trust with your secrets,
hopes and dreams...

Someone who accepts you just as you are,
forgets your mistakes and celebrate your successes...

A special friend is someone who knows you better than anyone else....
(Copy and paste memory lane greetings card)

21 comments:

cimöt said...

susah nya mau carik..dlm beribu kawan belum tetntu ade yg betul2 special..

Unknown said...

mgigihkan copy paste...aku tak mampu nk hadam ayat2 tu sbb aku dh tahap mamai yg kronik. knai

Puyak said...

masih tak mampu paham dengan diri sendiri

Unknown said...

terbaekk :)

Sunah Sakura said...

even you are..

Musafir Jalanan said...

true, . . :)

reenapple said...

Tak tahu nak komen apa. Tapi tapi terima kasih sudi kawan dengan aku. =)

Unknown said...

i wonder if i have one

Khairul Nizam Suhaimin said...

terbaik :)

Unknown said...

friend =)

Dikbee said...

Mmg susah nak cari kawan camni... Tp, sgt bersyukur kalau ada...

MalizaMah said...

senyum saja membacanya....

seribupilihan said...

it's so hard to find a true friend in our life..

ejulz said...

x faham laa bhs omputih ni.. ahahaha

Unknown said...

nak pi gugel translate jap ekekek

Yana Sakura said...

someone who accepts you just as you're :)

tepat sekali.. (y) nice one (^_^)v

ejulz said...

susah nak cari kawan camtu.. alhamdulillah ada jugak wpun x ramai..

نورعيم said...

org dah jupa special fren tu tp skng rasanya dah takde

Aimacomel said...

aku ingin menjadi one of ur best friend ever

Nong Andy said...

:)

kay_are said...

susah kot nak cari kawan yang macam tu.. ade memang ade tapi nak jumpe tu susah..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers