CORETAN TERBARU NADH

Segmen Jom Berkenalan



OKEH, sekarang aku mengaku 
memang aku gila
tapi yang penting
aku gila contest
bukan gila sebarang gila
gila berasal dari blog
haha~~~

JOM JOIN SEGMEN JOM BERKENALAN
BY ENCIK LOQMAN

Senang sangat caranya.  
Sebab itulah aku terpanggil nak join.  
Sekali lagi aura Cik Panda 
mengalahkan kekuatan
perasaan malu saya.

Berikut ialah cara-caranya::


1.Buat Entry  bertajuk
"SEGMEN JOM BERKENALAN"


2.Paste banner segmen JOM BERKENALAN 
kat entry anda


3.Sila jawab soalan dibawah:

Apakah status anda (Single,berpunya,berkahwin,bercerai)
Ceritalah sedikit ye~~~
- sekarang sedang bertunang tanpa pengetahuan 
keluarga saya~~~




Ceritakan tentang diri anda 
(cth:asal..pekerjaan..belajar katna..bil anak.cita2..bla2.bla..)
-lahir kat kelantaniah, membesar di kajangrian,
belajar di negeri orang eh negeri melaka
yang membosankan bersejarah




Ceritakan tentang Blog anda
(Promosi la sikit)..
-Blog ni asalnya nak jiwang karat nak 
mampus sebab ketandusan follower dan idea. 
Saya tulis apa yang saya suka. 
Nampak macam SS kan? NYUMMI~~~ 




Apa pandangan anda tentang 
dunia blog?
- Dunia yang tiada sempadan sebab 
even tak ada follower pun blog masih
wujud dan aktif.




Nasihat anda kepada rakan2
yang baru nak wat blog..
- Tak layak bagi advice sebab masih 
baru muda remaja setahun jagung yang 
masih panas di dalam periuk. 
JUZ do it when u feel it good for u!




Nyatakan keunikan yang terdapat 
pada blog anda..
- Blog ni identiti aku. 
Aku suka menulis. 
Sebab nak buat benda lain aku tak pandai. 
Aku tak pandai menyanyi.  
Aku tak pandai melukis. Blah3~~~




Sampai bilakah anda akan 
menulis blog dan impian 
anda dalam dunia blog?
- Sampai aku dipanggil malaikat maut kot. 
Mati itu kan pasti. Muka sememeh SERIUS





Lepas tu, korang tag kawan-kawan 
korang untuk ajak join. Oke?

Aku nak ajak 
orang2 ni:::

Last step:::
Linkkan entry anda ke ruangan komen Encik ini.

Ps:::Tarikh tutup sampai 3 Januari 2011~



Post by,

Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers