CORETAN TERBARU NADH

Contest Into The Mirror

Jum Join CONTEST ini~~~




































Disebabkan aura Cik Jude yang sangat kuat mengalahkan aura TSUFAHMI semalam...aku dengan gediknya berat hatinya menjoin.  (jaga hati orang wakaka)


Okeh da empunya contest kata bia tak cantik tak apa....APALAGI~~~


Namanya 'CONTEST INTO THE MIRROR'...jadi cam best kan kalau tergedik kat cermin. Hehe


Marilah kawan-kawan kita join...menang ke kalah it doesn't matter.  Janji aku enjoy~~~




HERE I COME!!!


OK, aku yang berselendang!



nama pelaku:
 Apeepah si brutal tapi jiwang

tempat kejadian:
cermin tandas METRO POINT, KAJANG

masa/waktu/ketika kegilaan melanda: 
Break Sem akhir tahun 2010, jam 2 petang kot! Ketika Touch Up hehe~~~
disebalik gambar ini :
Sebenarnya kami berempat.  Tapi yang gedik kat depan kamera and cermin hanya kami berdua. AIMI bestfriend since sekolah lagi. Sangat gila karaoke.  Kitorang baru je lepas karaoke kat room yang murah! Kat MELAKA mahal kan JUHAIDAH?
harapan tinggi menggunung:
Nak menang haha.  Semoga pihak penganjur berkenankan pic ini.  Last but not list, Gadis Hot thank you very much!



NAK AJAK JUGA!!!

Cik Motivator
Akakku sayang
blogger yang lain
Anis

sori yang lain tak sempat nak link!


Post by,
Miss Ran 

2 comments:

PjahFzah said...

tuan tanah datang melawat..sorry lewat..all the best ye ^_^

Unknown said...

takpe..ok..smge sy berjaye

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers