CORETAN TERBARU NADH

New style, New look, New hair!

OK! memulakan hari ini dengan cerita sedih...sedih ke?


Entah ketidakpuasan hatiku melonjak-lonjak nak terjun keluar.


Cuma tak tahu nak keluar ke mana.


Dah 2 hari aku telah mengorbankan helaian-helaian rambut...OMAIGOD!


Susah nak jaga rambut.
Nak kena hair treatmen???? MALAS~~~itu sudah pasti!


Ok pasti ramai nak tahu(ada orang ke nak tau?) pasal new hair i.



Ingat nak buat style Witch Yoo Hee CH715 but lain yang jadi~~~


Itulah takdirkan? lain kita harap lain yang dapat.
TAPI aku tak boleh merungut. 

Mujur aku jumpa Hair salon Dsenia area Bangi.

Tukang potong rambutnya perempuan, melayu dan ISLAM. 

Walaupun tak bertudung dan agak seksi but  kira okeylah. 

Kita perempuan melayu, islam mestilah jaga aurat. 

Macam tak layak berkata-kata tapi aku sedar semua ni.

Tapi percayalah aku memang ada kesedaran bab2 ni. 

Cuma hati degil tak nak berubah kearah itu. JAHAT kan aku?

Selagi hayat dikandung badan selagi itu mulut kan bicara tentangnya. 

Sampaikannya walaupun dengan satu ayat~~~~

Have a  wonderful day geng...got to sleep~~~I LUPH MA BLOG 4EVER!!!!!!!



Post by,

Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers