CORETAN TERBARU NADH

Andai...

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Andai kata-kataku pernah mengguris luka,
jangan pernah menyimpan ia di dalam hati...

Andai kata-kataku mengundang seribu kegundahan,
usirkanlah ia segera...

Andai kata-kataku bisa menyenangkan hatimu,
senyumlah padaku...

Dan andai aku tak bisa lagi berkata-kata untukmu,
lepaskan aku kerana aku tak pantas sama sekali untuk berada di sampingmu...

Mesej ini dibawakan oleh Iffah Afeefah kepada 4 orang yang istimewa dalam hidup. Siapa yang pernah dapat mesej macam ni? Angkat kaki =P

17 comments:

baby comel said...

Sy mungkin tak istimewa pd awak. Tp i luv all my friends here.. Peace :)
Awak awak awak..

kopi pasta said...

siapakah mereka terebut? adakah aku? ehhh..

Anonymous said...

o.k..

o.k..

aku tertanya-tanya juga...


Nong Andy

Budak Kampung said...

mgkn sy bukan yg tersenarai biar ia tersenarai di dalam hati je

cik kaki ketawe said...

mendalam nampaknya...hoho...

reenapple said...

aku tak tahu siapa 4 orang itu tapi aku tahu aku bukan antaar 4 orang itu.. heheh. TQ for being a friend for me too. =)

TiranaAduka said...

salam iffah
Bukan pd ta kan.hehehe

hana hadi said...

xpernah dapat

cimöt said...

maafkan juga andai segala-galanya ada yg menyakitkan kamu yaaa.. ewahhhh..


hai adik manis!

sea_lavender said...

wah2 utk sape tu~~ zZZZZ

kiera'sakura said...

Kfine tak dapat. majokkkkk :p

paripariputih said...

Terlalu banyak andaian kadang2 boleh membinasakan diri sendiri Iffah... hanya orang yang tak mengenali diri ko yg sebenarnya yang seringkali akan mengutarakan perkataan keramat ANDAI itu... orang yang kita sayang tidak akan mempertikaikan persaan mereka, kasih sayang mereka, perbuatan mereka dgn pelbagai andian seperti itu.. kerana aku tidak perlu ANDAIAN itu sebagai pemusnah persahabatan kita eh....

ika said...

andai ku bercinta lagi suatu hari nanti...hehehe
btw nicela...

نورعيم said...

kfine, tak dpt jgk. hha.

Anonymous said...

andai ku bercinta lagi...
satu hari nanti...


agak-agak..
sape lah yang dapat kan :)


cik zaitul

kay_are said...

aku tak dapat.. ok bukan aku r tu.. ok bai.

Eza Faezah said...

hee, Eza tak dapat jgk. tak pe, dah baca kat entry ni jgk. muehmuehmueh.

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers