CORETAN TERBARU NADH

Anak-anak SKPLS

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ini hari khamis lepas. Masa jumaat tak sempat nak tangkap gambar ramai-ramai. Apa yang aku takutkan dah pun jadi. Ada ke patut kawan aku yang pakai tudung oren upload gambar GILA aku. Cis! Mujur tak nampak muka. Itu namanya kerja GILA. Murid pening kepala dengan kesengalan cikgu mereka. Tak senonoh. Kalau mak mertua nampak kompem kena reject muhahaha. 

Anyway, jutaan terima kasih kat akak PPM dan akak guru pembimbing selama 3+1 bulan layan karenah kami. Ada jodoh, kita jumpa raya nanti. Kami datang collect duit raya. Comel kan anak-anak murid aku?

8 comments:

Nong Andy said...

a... tudung pink! i like hehehe....

sportinglah semua murid.. byk aksi n gaya hehe....

Unknown said...

happy je semua students tu... :)

Unknown said...

apelah muka kena tutup... budak kecik memang comel...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/07/visit-to-taiping-kampung-sungai-siputeh.html

Unknown said...

amboi ..lawa inai :)

klasss kau :)

Ce'gu JAERA said...

aisey, napa cikgu Iffah tutup muka pla.. hehehehe.... pastinya ia kenangan yang manis kan..

MalizaMah said...

cikgu tutup muka yaaaaaaaa

maszull said...

assalamualaikumiffah...seronoknya anak2 murid iffah dpt bergambar ngan cikgu mereka...:)

Kira Sakura said...

yg depan pkai kemeja tue sgt comel...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers