CORETAN TERBARU NADH

Review: Being a doctor for ummah

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Apa yang aku boleh katakan tentang blog ini ialah hebat. Dari segi penulisan aku suka. Dari segi intipati lagi aku suka. Kalau sesiapa yang dahagakan penulisan islamik dan ada ilmu di dalamnya. Maka inilah antara pilihan blognya.

Penulis seorang perempuan. Dia juga penulis kat Web I Luv Islam. Jadi memang tersangat kagum. Kadang kita terlalu inginkan hiburan sampai lupa tujuan asal kita hidup di muka bumi ini. Akulah antaranya. Jadi, sila baca blog ini.
BEING A DOCTOR FOR UMMAH
Klik header ini untuk melawat blognya

Rasa nak jadi macam dia pulak bila baca blog dia. Antara entry yang aku suka entry "Saya sanggup tunggu awak". Baca entry tu dan fahamkan. Sebab tu hati aku tertutup untuk terima sebarang cinta mungkin. Jadi jangan persoalkan kenapa aku masih single. Kenapa dan kenapa? Cukuplah yang kamu, kamu dan kamu yang di luar sana tahu yang aku tak mahu buka hati aku setakat ni. Mohon jangan buat andaian sendiri lagi lepas ni. Tak kuasa nak melayan!

8 comments:

MalizaMah said...

hari free sikit. so asyik terjah blog org... rajin awk berblog erk.

Unknown said...

ek eleh..entry jiwa jugak yg ko minat..ahaha

Unknown said...

tgok header dia pun dah cukup menarik... nak terjah ni...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/08/beza-lelaki-dan-perempuan-bila-tonton-tv.html

Nong Andy said...

nanti ada masa aku terjah :D

reenapple said...

baik.. aku cuba terjah.. =)

maszull said...

assalamualaikum iffah....wah blog doktor la...:)

Kira Sakura said...

insyaAllah nt akak terjah

kay_are said...

tajuk entri pilihan tu macam jiwang sangat.. aku dah r lemah bab2 jiwang ni.. T__T

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers