CORETAN TERBARU NADH

Entry ini akan membuat anda sangat menyampah kerana ia adalah sampah

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Haha panjang gila tajuk entri kali ni. Paling panjang kot. Ya sesiapan yang buka ni silalah baca dengan keadaan normal. Takut sawan pulak lepas baca. Haha aku saja nak share kat korang kegilaan aku membeli belah. Nak tahu apa aku beli? Sibuk je kan? Haha
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
tak jeles lagi?
v
v
v
v
v
v
v
v
v

yang ni baru nak try. Member selalu makan
Kenapa tak jeles lagi ni? Haha gila keji tayang gambar!
v
v
v
v
v
v
v
v
v

ni sedang di makan sekarang!
v
v
v
v
v
v
v
v

3 coklat dibeli pada hari yang sama! Oh hantu coklat
Hah kenapa aku nak tayang sangat pasal coklat ni? Sebab dia dan dia. Diorang tayang coklat. Tapi dia ni sibuk dengan coklat ferrero dan roti. Aku pun ada roti ni. Tapi malas ikut resepi dia. Werk haha jangan marah ye jiran dia=P Haha siapa baca memang menyampah. Sebab tak ada info apapun. Saja gedik di pagi hari.
Post by,
Miss Ran 

4 comments:

senyumSOYA said...

x suka sgt coklt..
tapi kcng dlm coklt tu suka..hihihi

Budak Botak said...

Bdk Botak suka coklat, nak cikit, he3...

Entry terbaru Pendrive Berbentuk Sperma - 10 USB Pendrive Menarik... (",)

aliarosli said...

nak COKELATTTTTT

lame tak makan

SEDAPNYERRRRRRR

JELES2

Sunah Sakura said...

oouhh....u, kene kurangkan sikit ye..u migrain tu...hehehe..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers