CORETAN TERBARU NADH

Cikgu tak malu

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ehem siapa cari ni kat blog aku. Malu aku baca keyword ni. Tak tahu ke aku ni bakal cikgu yang pemalu. Haha. Cikgu tak malu? Betul ke jadi cikgu kena tak malu? Korang rasa?

Kalau aku, aku memang pemalu. Lagi kena observe tadi. 4 jejaka tua yang tengok. Ehem ada yang handsome. Jadi malu aku. Haha. Observe nampak macam okey je tadi. Bebudak ni dengar cakap pulak kan. Ikut mood. Aku patut kena garang.

Tapi yang tak best ajar pj ni kita tak boleh malu. Kalau ajar lompat. Dengan kita sekali kena lompat. Kalau kita nak ajar kita kena tunjuk cara yang betul. Cikgu tak boleh malu. Baca penegasan ni, nak jadi cikgu tak boleh malu.

Jadi aku dengan gembira tidak malu tadi. Aku buat biasa je. Macam kawan. Budak suka kita pun tak penat. Malu ke tak malu tolak tepi. Yang penting murid belajar dan cikgu mengajar. Lecturer belum komen lagi. Petang kang baru nak dengar komen. Hope bebaik jela.

Ps: Dengan dia aku tak malu jugak. Garang adalah =P

19 comments:

Shiema Sufian said...

Shiema tak suke subjek pj. Noooo!Shiema tak suke subjek pj. Noooo!

Efa Nur said...

malu itu perisai iman :)
tp biarlah malu bertempat..kan sayanggg kan :)

Anonymous said...

saya x malu cari ilmu kat sini, cikgu! :)

Unknown said...

msti body engko fit kan.kata ckgu pj

K said...

lompat jangan tak lompat :P

Lea Isnawi said...

garang???

jgn garang2 dgn dia/...hihi

Abby Salvatore said...

saya suka blajar PJ ciguuuuu!

saya cello191 said...

sy malu,xleh jadi cikgu..
hehe..^^

maszull said...

salam iffah...semoga menjadi seorang guru yg berdedikasi pada anak2 murid n pandai mengambil hati mereka yer...:)

syabas cikgu...:)

aamalinaazman said...

hehehe
comey nye cegu sowg nih...

Umie Nadhirah said...

ade gak yang search cikgu x malu.. hahhahaha.

surianisiti said...

lompat si katak lompat. lompat lah tinggi-tinggi.. hehehe

*gurau jer* :p

Anonymous said...

kalau jadi cikgu yg pemalu, nanti anak murid senang buli. heee.. ^^

FaKArePa!n said...

cikgu tak malu ?? haha.. ish3

ema maiziana said...

hye cekgu grg ;)

slmt brbuke pose ;)

☀ Izzaty Hedry☀ said...

pj ?.. oh no ...

jom tgk tuto bru zaty http://cekedismanis.blogspot.com/2011/08/toturial-cara-buat-watermark.html

Luqeem™ said...

cikgu kena garang tapi malu..ok? hehe..

Anonymous said...

wahh..ko dh start observe dah

Cik Pulau said...

wewitttt..
mesti neves..

kikiki

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers