CORETAN TERBARU NADH

Sengal Zone, Saya Kat Rumah Ni!

Sengal Zone

Jom join~~~
Klik pada banner untuk maklumat lebih lanjut orait!
Kenapa tak sambut 2011 kat luar dan berapa lama dah anda sambut di rumah?

Sebab-sebabnya ialah:::

Yang paling utama mestilah saya tak minat nak join.  Bukan apa, macam-macam cerita tayang apa dah jadi dengan budak-budak yang kat luar tu. Kena rogol ramai-ramailah. Macam-macamlah. BIARLAH ORANG NAK KATA AKU KUNO KE APA, JANJI AKU BAHAGIA DI SAMPING KELUARGA.SEBENARNYA TAKUT JUGAK!

Yang kedua::: 
Parent tak bagi keluar malam.  Kalau keluar awal pun kena balik sebelum pukul 7. Pernah zaman-zaman muda dulu pergi MIDVALLEY. KTM kan sangat penuh time orang balik kerja. Saya terlepas train banyak kali. AKIBAT? Kena hukuman DUDUK LUAR SEORANG DIRI SELAMA SATU JAM mungkin. SERIK!

Yang ketiga:::
Tak pernah ada yang ajak celebrate. HAHA sadis~~~Cukuplah tu kan...


Berapa lama sambut newyear kat rumah:::
sejak lahir..eh dr perot ibulah...not dah 21 tahun ++







Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers