CORETAN TERBARU NADH

Satu Jam Saja

Assalamualaikum dan selamat sejahtera bagi yang bukan Islam.


Entry yang pendek.
Satu jam saja.
Pernah dengarkan?
Lagu indonesia. Band mana entah.


Tapi aku nak ceita lain.
Aku nak tengok movielah.
Apa kaitan dengan lagu?
Sebab tajuk ceritanya sama.
Tak taulah. Adik beradik kot.
Apapun jom layan~~~




dah habis tengok nanti aku cerita macam mana okeh!


PS: Agak cemburu melihat mereka ke gathering SB. Aku pemalu orangnya. Tengok ICEBREAKING boleh mati kaku. Ni pulak lalui sendiri kan? Malu tapi mahu!



Post by,
Miss Ran 

2 comments:

YanaMIB said...

ai pn tak pi gathering..my fiancee wakilkan..hahaha =P

Miss Ran said...

hai mujur ade wakil
da tunang? besnye

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers