CORETAN TERBARU NADH

Ngeri pulak


Dibelasah dan ditanam belakang rumah klik untuk baca berita lengkap!


Takutnya zaman sekarang ni. Bahaya betul. Kesian kat remaja ni.


Kat Sarawak pulak. Agak-agak kakak i ke kena tengok mayat ni? Hospital tu mesti ramai orang.


Takziah kepada keluarga mangsa. Dunia menjadi-jadi kezalimannya.


Bunuh orang senang eh? Penat mak ayah dia lahirkan dan besarkan. 


KENAPA ORANG KEJAM SANGAT???


Takut pulak. Bahaya macam ni. Keluar pun dah tak boleh da ni.


Lagi-lagi yang perempuan. Lindungilah kami YA ALLAH!!!


sumber metro



Post by,
Miss Ran 

2 comments:

azzey said...

Sana sini bunuh membunuh...mcm dh jadi per bese je..ngeri..

Miss Ran said...

tau tkpe

seram je kan

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers