CORETAN TERBARU NADH

Maya namanya. . .

Seperti yang aku beritahu dulu aku dah lama nak drive kan. Sampai ayat "Ibu fahamilah jiwa anakmu ini, takkan selamanya nak jadi penumpang" Aku pernah taip kat entry. Kebetulan kakak aku baca. Dia pun repot kat ibu. Apalagi kisah bahan membahan dan ceramah serta tazkirah dimulakan.

Lama jugak nak boleh beli kereta. Inipun guna duit simpanan dulu. Nanti bayar sikit-sikit kat pemiutang. Aku bukan kaya. Cuma berusaha memenuhi keperluan diri. Memang macam susah. Tapi bila kita ada kemahuan di situ ada jalan. Alhamdulillah, terbuka pintu orang tua aku nak benarkan aku drive dan mempunyai kereta sendiri.

Jadi, jenis kereta apa. No plat apa semua aku biarkan mereka pilih. Warna kereta je aku pilih. Haruslah purple. Mistical Metalic tak silap aku. Mula nak ambil Saga Flx tapi semua macam tak berkenan. Jadi aku mengalahlah. Bukan nak kereta beria pun. Nak cantik-cantik pun bukan. Cuma untuk keperluan. Jadi janganlah mengharap lebih-lebih kan. Duit pun pinjam orang. Btw, Maya stand for myvi lavender.

#Tetiba rindu Maria! Sobs sobs sobs :'(
Published with Blogger-droid v1.7.4

7 comments:

fRaMe+LenSeS said...

nk sedey gak leh? miahahahahahhaa

Nong Andy said...

wah.............!!!! maya! :)

akhirnya :)

Sunah Sakura said...

mana gambarrrrrrrrrrrrrrrr

Unknown said...

aisehh xpe, slow talk ngan diorng :)

mas saari said...

alhamdullilah, dapat jugak kereta sendiri... drive carefully ye!

maszull said...

assalamualaikum iffah...bestnya dpt kete baru letaklah gambo nyer...

p/s maria tetap dlm ingatan...:)

Eera Shera said...

myvi purple sgt cntik

bestnye ade kete sendiri

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers