CORETAN TERBARU NADH

Contest Mega Raya, Teka Syiling Raya, Menang Duit Raya!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Mohon mengklik ini banner untuk menjoin dan berpeluang mendapat wang tunaiiiiii!
Jawapan tekaan : RM 57.15
Tunggu dulu!

Marilah meneka bersama. Mana boleh aku sorang je pening meneka berapa jumlah syiling di atas ni! Apa tunggu lagi. Ikut je syarat mudah kat bawah ni. Lai lai kumpul duit raya =)

Contest ini akan tamat pada 5 Ogos 2013 Jam 11.59 Malam

8 comments:

korie hensem said...

waaa. rasa mcm imposible dpt nilai yang tepat..
yang jawapan yg hampir mungkin.

AKAK,
kita suka r layaut blog akak yg skrang ni~
cun sgt !
jeles.

sorila, lma da x komen sini

FaKArePa!n said...

Dah dekat setahun saaya x singgah sini..huhu

Cara Mudah Khusyuk Dalam Solat

Yana Sakura said...

Gud luck kak ipah.. :)

diana said...

semoga berjaya..jarang2 kamu join benda2 gini..sah ni tak de keja dah ni kan??heheheh

Dik bee said...

good luck... kalau menang sila blanjer aku yek..hehehe

http://www.dikbee.com/2013/07/contest-mega-raya-teka-syiling-raya.html

deno said...

good luck ifa! ^_^

boni kacak said...

good luck ye :)

kay_are said...

aku pening pale nak pikir..so ko je r join ye? selamat berjaye!

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers