CORETAN TERBARU NADH

Kita kawan kita lawan!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Apa yang aku boleh cakap pasal diorang ni? Apa yang korang nampak itulah diri mereka sebenar. Nampak macam kebudak-budakan tapi semua matang bila topik serius atau sedih. Kalau berjalan, mesti orang lain akan pandang. Bising teramat sangat. Cakap semedang boleh dengar. Inilah pengubat duka lara. Peneman kala sunyi. Dunia maya tak berseri tiada diorang. Dunia realiti sentiasa teringat kembali. Korang adalah yang terbaik antara yang baik. Mungkin ada yang tiada dalam gambar, tapi percayalah bila mana nama korang tersemat kat hati aku. Maknanya korang pun sebahagian dari hidup aku. 

13 comments:

Unknown said...

First

Unknown said...

Biasalah , kalau kenal aku mmg xleh lupe...

Eeh berlagak pula....wakakakaakkaka


Btw , saat terindah bila aku menjalani hidup dengan ko orang semua.

Mawardi yunus said...

kita sawan .. eh eh

Unknown said...

Samala... aku pun mcm tu jugak... yg penting aku rindu sgt2 dgn korang... keadaan dan masa buat kita byk berubah... tapi kenangan2 dgn korang x penah pun luput dari ingatan aku... insyallah mcm aku selalu kata pada kau selagi hayat dikandung badan... aku tak akan buang korang2 dari hti dandan hidup aku... walaupun (nungkin akan ada.. aku tak pasti yang akan buang aku dari hidup dia)...

a said...

uh..miss u all.. grr~ jom jimba agi..ekekekeke

Aimacomel said...

i'm happy when c all of you happy..

MalizaMah said...

Yg penting awk happy selalu k!

AnakPakZohar said...

seronoknyaaa kamu kamu tu.. hehe.. =)

Cik Pulau said...

hepynya yu...
berzaman ai tak datang kan..
skang dah makin malas..
haihhh..

Dayang Deno said...

wah hepinya.... :)

Kira Sakura said...

akak pun sekali kan? hikhikhik *perasan* :p

Dikbee said...

x sabaq nak bertemu lagi...hehe

kay_are said...

macam best pulak aku tengok ko kumpul ramai2 dengan blogger2 lain.. rase nak join pun ade.. =)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers