CORETAN TERBARU NADH

Iftar bersama blogger Kay_Are

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku rasa ramai yang kenal mamat ni. Ehem popular dalam kalangan gadis-gadis. Sabtu lepas aku dan family blogger mengiftarkan diri di kedai Tomyam area gombak. Lagi? Mohon tabah dengan keaktifan dan keakraban kami.

Sebelum tu aku plan baik punya dengan family blogger aku tu. Nak iftar sama untuk terakhir kali pada Ramdan kali ini. Yalah, minggu depan masing-masing ada rancangan sendiri. Inipun korum tak cukup. Jadi jejaka bertuah bernama Kay_Are telahpun aku ajak dengan muka tak malunya.

Sebenarnya aku pernah jumpa dia di Wedding Nadh dan Kak Kiera bulan 11 tahun lepas. Setakat jumpa jelah. Tak sempat bertegur sapa pun. Kali ni memang berpeluang berborak dengan dia dan sempat skodeng kereta merah dia tu. Idaman aku kot. Harap satu hari nanti aku boleh menyelit dalam kereta tu. Tumpang orang punya pun jadilah haha.

Siakap stim
Kami makan besar malam tu. Orang belanja sebab bonus melimpah ruah. Alhamdulillah, orang tak kedekut rezekinya Allah murahkan. Oleh itu, marilah tengok gambar makanan. Wajah Kay Are? Aku tayang kejap lagi ekeke.
Siakap 3 rasa
Kesimpulan dari perjumpaan ringkas ini ialah jangan takut berjumpa blogger. Bukan dia nak gigit kau pun, blogger pun manusia biasa. Kadang alam maya lebih bermakna dan akrabnya melebihi yang realiti. Percayalah. 70% kawan aku adalah dari alam maya dan komen Kay Are pasal family blogger aku tu, "Korang macam rapat sangat. Macam family..." See? Belum jumpa belum tahu, belum cuba belum tahu juga ekeke.

Tibalah masa menunjukkan wajah blogger Kay_are atau link blognya kazreal.blogspot.com.
Terima kasih Dikbi sebab belanja kami.
Terima kasih PPP and family sebab datang makan LOL.
Terima kasih Ain sebab datang membulatkan diri LOL.
Terima kasih Naim sebab sudi jugak kau datang walaupun kau buta ......... *kau je faham LOL.

7 comments:

MalizaMah said...

kalian benar2 menjamu selera. hehehe

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

semoga murah rejeki si yg m'belanja nih. ;)

Unknown said...

erk.dah nampak dah ada jodoh tuh

Dikbee said...

hakhakhak.... kemaen ko pomot si norman ni... next time leh la join lagi gath family kita...jgn malu2 dah pasni...

a said...

ekekeke...aku memboolatkan diri lah..
amboi.. specil edition punye update sal kay_are..:P
lariiikkkkkkkk~

Kira Sakura said...

xmau pun tengok muka kay_are tue dah!!! lalalalalala :p

kay_are said...

akak ko kiera ni tak habis2 dengki kat aku.. ni lagi satu dah kenape pulak last2 jadi name betul?? habis r identiti aku.. =P eh kejap, aku rase ko lagi super duper femes!

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers