CORETAN TERBARU NADH

You're My Sunshine!!!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Gambar hiasan semata
Sebelum aku ajar budak-budak menyanyi. Marilah aku ajar korang menyanyi dulu. Mohon nyanyi. Sportinglah sikit ye dak? Menceriakan suasana puasa yang letih, lesu, suram. Terimalah liriknya...

You are my sunshine my only sunshine

You make me happy when skies are grey

You'll never know dear how much I love you

So please don't take my sunshine away


Thanks makin ramai yang komen setelah G+ dimansuhkan. Kesimpulannya, koranglah penyeri blog aku ni ececeh sweet macam gula-gula sebalang tak?

11 comments:

Zuan said...

ramai tak suka komen kat g+ ek

Unknown said...

mcm mana nak buang G+?????susah betul pakai dia

Heartbeat said...

aku anti g+ . hahaha

Pembunuh Tanpa Bayang : said...

ya betul...sekarang baru aku rasa lebih selesa.
lama sudah tidak berblog terlalu banyak perubahan sampai aku sendiri keliru.

a said...

auuumm..nak gula2 sebalang... rosak gigi..hik2

Dikbee said...

yeay..dah leh komen... you are my sunshine...lalalala

Unknown said...

kat blog akak kalau sapa tinggal komen guna G+ akak tak singgah blog dia sebab tak jumpa link..

Nong Andy said...

G+ tu kan.. apa yg aku dapati.. bila aku nak terjah blog org tru komen .. mcm xleh nampak link blog. Tu yg aku teragak2 nak tukar g plus

Unknown said...

Hahahaahah , u r my sunshine....
Baru dapat komen dgn aman damai.. yaaaaaaa

Kira Sakura said...

terima kasih kerana meremove komen G+ itu :D

kay_are said...

komen G+ ?? nampak sangat lame dah aku tak terjah kat sini.. +_+

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers