CORETAN TERBARU NADH

Saya ada tapi kamu?

saya ada diri saya
saya ada diri kamu
tapi mengapa
selalu saya rasa kamu tiada
tiada
susah sangat nak ada
sebab kamu selalu tiada
kamu dan diri saya tak sama
selalu tak bersama
sebab kamu tiada juga
kenapa kamu tiada
masa kita terhad
kamu dan saya tiada
sampai bila saya hanya ada
bukan kamu yang ada
untuk bersama saya
saya ada dan seperti selalu kamu tiada
bila kamu ada
saya pula takkan ada
sebab saya dah lama tiada
masa itu saya tiada
sebab kamu sia-siakan masa
masa yang sentiasa bersama saya
kamu tiada bersama
masa mengikut saya
pergi tinggalkan semua
kerna saya telah tiada
masa ini hanya kamu yang ada~~~~



Post by,
Miss Ran 

No comments:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers