CORETAN TERBARU NADH

Bila aku rajin membaca

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Himpunan kajian tindakan seniorita
Fakta tentang aku dan buku.
1. Aku paling suka baca novel cinta. #sila muntah
2. Aku suka baca cerpen online.
3. Aku suka baca blog.
4. Aku paling suka baca buku kat dalam gambar di atas. #silajanganpercaya

Akhirnya, aku dapat online seketika. Hilangkan stress. Esok ada sambutan birthday untuk My Beloved Mentor. Jadi, lupakan pasal Viva selasa ni. Lupakan seketika. Please!!!

16 comments:

Ce'gu JAERA said...

percayalah... itu sebab penulisan Iffah di sini sangat menarik dan menghiburkan... petuanya kerana banyakkan budaya membaca... good sharing

Mohamad Fathi said...

Tudia... Rajin2... ^_^

Woofer Storm said...

sy percaya 101% iffah^^

tak mo stress2 ye^^

boni kacak said...

saya bersetuju dengan gen 2 merah. patutlah gaya penulisan awak sangat2 bagus.. itu petua sebenarnya

ckLah @xiiinam said...

ckLah baca buku latihan murid aje hari hari. Itu yang wajibnyalah...

:-)

Everything's Everythings said...

Aku suka bca yg nombor 3 dgn komik xD

Syazwan Che Deraman said...

buku ape tu?..............................

Unknown said...

sy pun tgh nak membudayakan amalan membaca...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/09/alasan-kenapa-merokok.html

Anonymous said...

hehehehe..buku ats tu pling best kn? ;P Caiyok2!

Aien Not Alien said...

penulisan iffah best sebabkn banyak membaca....hehe. tapi kalau buku atas ni kita pun suka baca. sukaaa sgt sambil tangan ke bahu..

Anonymous said...

hihihi. banyak tu thesis kena baca.

** boleh muntah!

Asrul "iLham" Sany said...

aku suka baca komik hahaha

reenapple said...

aku caye kau baca buku cam gmbar sebegitu.. ekeke. =)

Nong Andy said...

hehehe.. banyak buku. baik aku percaya!!! :D

aku dan buku? erm... komik tentunya ekekeke!

Kira Sakura said...

Eh esok erk viva tue *tlg peringat hahahaha

kay_are said...

banyak nye sumber rujukan.. @.@

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers