CORETAN TERBARU NADH

VIVA rabulah!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku ada beritahu korang kan presentation thesis aku selasa? Salah. Rabu. Jadi aku ada sehari lagi untuk praktis bercakap. Gila. Debar. Kajian aku ni pun kena betulkan lagi. Mujur penyelia memahami student bawah dia memang suka kerja last minutes. 

Percaya atau tidak, di malam hari aku masih di library. Huiyo! Bebetul pelajar cemerlang ni. Haha berangan jela =P

Untuk entry L. Aku tak tahu siapa publish. Serius. Aku gelak je baca komen korang. Haha =)

11 comments:

نورعيم said...

yeahhh syabas kak! :)

Anonymous said...

good luck ! good luck ! fighting!

*oohh..

Nong Andy said...

gud luck!

oh.. misteri sungguh n3 L itu ya.. haha!

penulis ke dua punya kerja kot??

hnahdy said...

Rabu ni? hana bulan depan..haha gud luck ye..nnt kongsi pengalaman ek

reenapple said...

heee.. good luck. =)

MalizaMah said...

leeza viva 27hb.... khamis ni praviva... hehehehe

Kira Sakura said...

jgn mimpi pun viva dh la kang tetiba kuar Nurul Iman akak tue hahahaha

.........cP~ said...

Salam.

All the best! Hehe. Debar jugak tunggu interview nih.

boni kacak said...

gud luck ye awak :)

kay_are said...

gud luck dan selamat berjaya ye.. wat yang terbaik!

Rain said...

for master or phd?



PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers