CORETAN TERBARU NADH

Opocot mak kau BEN ASHAARI datang blog aku!!!

GILA KENTUCKY!!!!

TERUS BUAT ENTRY~~~

malunye melihat blog yang menyedihkan ini. Fofuler kot beliau. Siapa tak kenal meh cikgu rotan. Klik di sini untuk tengok kepopurannya!

TERKEJUT! Tak tahu apa nak cakap JERIT-JERIT kejap oke!

I malu sekarang daaaa~~~

4 comments:

miszlullaby said...

ML dah follow ben ashaari.ehhhh...ML dah follow miss ran ye =)

Miss Ran said...

thanz ML
aik saye ke pomot encik BEN itu?

hehe nway snok tgk anda men salji..

jude razali said...

bia betik??? knp ben xmo tgk blog belacan aku???

Miss Ran said...

hahaha ko p mencelah kat blog die..die dtg je..bkn pe pon

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers