CORETAN TERBARU NADH

Netbook Asus merah!!!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Lebih kurang macam ni. Cuma tepi keyboard tu kaler hitam. Merah kat luar je
Kat tangan aku kini. Sudah tertulis takdir aku dapat netbook warna ni. Tak apalah. Yang penting orang yang jual lagi tahu apa yang baik untuk kita.

Tadi dia hantar kat rumah. Senang je. Tak payah ke kedai. Yang penting warna tak minat. Terus tanya boleh tukar tak? Dia kata boleh tapi kena tunggu stock warna putih. Tak mahal kot tukar cover.

Korang rasa berapa ringgit aku beli? Murah okeh. Kawan mak aku kan. Sesiapa nak belik bolehlah roger aku. Aku bagi no dia nanti. Dia datang hantar siap dengan hadiah lagi. Murah pulak.

Sesuai sangat dengan orang tak bergaji macam aku. Cuma aku nak putih. Dia kata tu yang lama. Baik beli macam ni. Function sama dengan sony. Tapi sony mahal 200.

Tak kisahlah janji ada netbook baru. Bermulalah kisah blogger tegar. Erk tak layak pun. Oh tahniah jiran. Sungguh diri ini jeles dengan dia berdomain sendiri=P Jiran saya yang Nadh tula. Takkan tak kenal lagi. Klik feed atas untuk berkenalan=)

5 comments:

Unknown said...

cer ko tanye asus lamborghini beghape die letak harga

Cik Pulau said...

ehh.. nak tukar putih..
nak lawan si putih ai nampak..
hahaha

Sunah Sakura said...

Sesiapa nak belik??? :p

tahniah da ade netbook baru~

Cik Asma BLuppy said...

cantik gak warna merah.
nmpak cool.

K said...

tahniah!! XD

p/s : miss ran taknak berdomain ke?

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers