CORETAN TERBARU NADH

Macam mana nak pikat perempuan kasar?

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Hai blog ni tak sudah-sudah dengan pertanyaan yang pelik-pelik. Sabar jelah aku. Kadang lawak je bila baca balik. Mula macam mana nak pikat wanita idaman. Dah bagi jawapan. Tanya pulak pendapat lelaki pasal perempuan kasar. Ini lain pulak. Macam berkesinambungan pulak kan?

Tak apa memandangkan aku tak rajin nak buat research sekarang, aku jawab ikut pandangan aku. Aku bukan lelaki ye. Aku terasa jugaklah. Sebab aku tak lemah lembut. Aku kasar. Jalan tunggang langgang tu biasa. Terus kena reject kejap lagi ni kang. =P

Bagi aku tak sukar pun nak memikat hati perempuan. Asal kena dengan gayanya. Lagi-lagi perempuan perwatakan kasar. Sebenarnya dalam hatinya ada taman. Er bukan merujuk kepada penulis ye=P. Tapi kan korang percaya je jodoh. Kalau korang dah usaha tapi tak berhasil maknanya dia bukan untuk korang okey?

Ps: Tanyalah dia si Anon macam mana nak memikat ni? Dia hebat bab ni=P

19 comments:

fRaMe+LenSeS said...

Wahhhh. Mnarik. :p

.........cP~ said...

Hahah..dah jadi penasihat cinta ke? Ke soalan tu ditujukan kepada penulis sebab nak pikat penulis.

cintailmu89 said...

ada kenal dgn sorg minah agak kasar ni..
dier kasar ngan org lain je..
ngan saya..
ibarat gadis melayu terakhir...haha

Nurul Iman Rosman said...

wopss,
iman pon perempuan kasar gak.
acanen ni? haha! :P

Unknown said...

Eza pompuan kasar ke tak eh?? hihi. confused tetiba... :P

Unknown said...

eh eh terasa, yg pntg laki2 msti lah lyn lembut2 ;p

Nong Andy said...

Iz,
dia pempuan melayu terakhir dgn kamu :) itu dah sah-sah lah dia suka dgn ko :)

Iffah,
Kali ni aku betul-betul tak ada idea nak jawab soalan ni.. sungguhpun aku ni agak kasar dan lasak... tapi mana2 pempuan biasanya dlm hati mesti suka kisah romantis..hehe! myb kena romantis kot?

Unknown said...

pompuan kasar lagi caring dr yg lembut2

Rosalia said...

opss.terasa sbb sy kasar.hahah

saya cello191 said...

ppuan kasar..dalam hati still lembut..
lain la kalau ppuan degil~~

r-5 said...

senang je nak pikat pompuan kasor.. masuk je minang.. sah2 dia terharu.. kalau kena reject time minang tu.. jangan rasa kecewa pulak.. banyaklagi kot pompuan kat dunia ni.. haha pilih sahaja kalau..

klau nak yang baik-baik kita kena jadik terbaik dahulu dan bini terbaik ye dak ustazah afifah? haha

sherah said...

hahaha...like ! be urself..hidup kena cool...lalala

missina said...

cara nk pikat same je mana2 pompuan,,cthnya mcm aku sendri nampak je kasar tp hati lembut dan sensitif,,

Si GaJus!!! said...

oooo.. baru tau kamu seorang yg kasar rupenyer..hikhikhik...

~ade jodoh, ade ler... :)

sea_lavender said...

sye juga wanita kasar itu~~ ngeee..
erm mmg pn kasar tpi dalam hati ada taman =D

Cik Pulau said...

pmpuan kasar pada luaran..
tapi dalam.. kena selami dulu..
then baru kita tau, dia ni camana..kan..hehehe

K O R I E said...

perempuan kasar mcm mana pun
tetap nak bersuami nanti ;)

Juliet_iRa~" said...

ehem2..hee :)

Naniey TJ said...

aduhai beta terlmbt bca entry ni..... hahahahaha..... sbnrnya prmpuan kasar utk tutup kelemahan n kelmbutn hatinya.... asalkan pndai bermain kata n jujur setiap tingkahnya pasti sngkut punya..... b'dsrkn pengalaman...hahahhaa

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers