CORETAN TERBARU NADH

Sekadar di pinggiran

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ayat sedih ketika ini. Jangan baca kalau menyampah. Aku rasa pasir je anak tekak aku. Ya aku tahu aku tak popular. Tapi perlukah aku dipinggirkan? Susah bila orang tak nampak kita. Susah bila orang tak sedar kewujudan kita.

Serius aku jauh hati dengan blogger ni. Seolah aku dia tak nampak. Sekali dua bolehlah. Lama-lama? Hati siapa tak sedih. Aku malas nak emosi sebab dia emosi sekarang. Ramai yang sedang provok. Aku umpama kipas susah mati saja. Biarkan usaha sepi begitu. Aku malas ambil bahagian. Sokong dari jauh. Allah nampak keikhlasan aku. Tak perlukan sesiap untuk berjaya.

Hanya usaha, doa dan tawakal saja. Serius aku kecewa. Begitu hebat dugaan sebagai si terpinggir.
Post by,
Miss Ran 


3 comments:

~..Lesung Batu..~ said...

apsal entri arini sedih je......

hawiz said...

pehh...frust tertonggeng ker?.sabor2..

Sunah Sakura said...

jangan la keciwa iffah...tak ke mana kalau kita keciwa dengan manusia...

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers