CORETAN TERBARU NADH

Tak keruan

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Apabila kau hilang
aku meracau hiba
apabila aku terlena
kau ganggu aku
aku tak lena dek dirimu
kau umpama racun
kenapa kau begini
virus apakah kau
aku benci melihatmu
tapi sakit bila tiada
aku rindu tapi
aku nafikan
sungguh pilu
aku benci sungguh
benci aku
terhadap dia
dia umpama madu
madu manis
tapi pahit
ibarat gula 
manis tapi
menyiksakan jiwa
kau penyebabnya
terigau kernamu
kerana kaulah
virus cintaku

Post by,
Miss Ran 

1 comment:

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers