CORETAN TERBARU NADH

SEGMEN | QASEH AJAK KENAL KAWAN BLOGGER

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Sila jangan terkejut aku join segmen. Setelah berkurun lamanya. Aku dijemput khas untuk join. Jadi rasa segan pulak tak join kan?
Klik sini untuk join
1. Tentang aku?

Nama Iffah. Umur 23 pada bulan FEB nanti. Single and available for marriage only. Eceh! Belajar ditahun akhir ijazah yahoooooo!

2. Tujuan buat blog?
Nak buat enovel dan cerpen banyak-banyak. Tapi sekarang sedikit terpesong. Biasalah manusia kan?

3. Blog aku suka lawati?
e) Haji MUDA (Saja jaga hati)

4. Komen pasal blog QASEH, okey je. Cuma bak kata HJ, font tu susah nak baca. Yang lain best. Entry menarik. Siap buatkan aku doodle lagi. Baikkan Qaseh ni? Hah satu lagi, bila klik kat nama dia tak keluar profile. Jadi susah nak terjah blog dia. Mujur ada kat bloglist aku hehe.

Sesiapa yang bosan bolehlah join. Dengar kata ada hadiah. Mari lekas. Kita meriahkan dunia blogger yang makin kelam ditelan arus kebosanan. Ayuh! 10 malam ni iaitu pada 2 JAN 2012 segmen tamat!

Ps: Dia menghilang terus.

20 comments:

QasehSuci said...

okey..insyallah Qaseh akan ubah tulisan tu...x jumpa lagi FONT idaman hati..

tak keluar profile?? nie nak kena check balik nie...

aamalinaazman said...

awwww
hehehe
ye..opah pon suke pegi belog die
aah kan
lame benoo dh opah x join segmen jugk
hehhee

kurus said...

salam kenal dari akak

gud luck dik ;)

budak penjara said...

umo 23..tuanya.. dari aku..haha

Hafizin Jamil said...

kaga hati la tu?

Lydia Miza said...

wahh segmen best.

Cikgu Akim said...

nak try join gak..lama tak join segmen!

Anonymous said...

datang sini dan menjadi follower anda

http://qasehirdia.blogspot.com/2012/01/segmen-qaseh-ajak-kenal-kawan-blogger.html

Ce'gu JAERA said...

woww., masi single lagi rupanya.. ini yang makin semangat nak terjah2 sini setiap hari ni.. ehehehehe

Nong Andy said...

hee... memula buka blog dulu aku pun sibuk join segment. tapi tak pernah dpt adiah.. org lain jer yg dapat(mcm x puas ati jer) hehe..

*iffah.. nak vote ke? :)

Unknown said...

rajinnya cik akak ni.hoho.tua dah 23.

Bidadari Syurga said...

dah lama tak on blog sendiri. heeee segmen yeak....

ps:untuk nota lanjutan mengenai promosi. URL blog yg adik katakan itu apa?

Anonymous said...

lelaki yg tgh mengomen ini tak pernah join segmen...
ekekekekeekek....

kantoi umor dh 23...

Juliet_iRa~" said...

selamat bersegment..:)

selamat balik hostel ipg tercinta..;p

K O R I E said...

saya calonkan akak dengan abg saya nak x?
hehe ;p

r-5 said...

wah bleh join jugak ni.. :)

maszull said...

assalamualaikum iffah...wah ada segmen yer n x sangka iffah join la kali ni best2...:)

Gud luck yer...:)

p/s ingatkn nak join rupa2nya dah tutup plak...terlepas sudah hehhee...

Cik Pulau said...

dah terlepas ler ni nak join.. errkk

Kira Sakura said...

halaaaaa tutup dah

Faaein Talip Roy said...

happy besday!!

wish awal2.. bulan 2 tu nanti akak dah busy kut.. kononlah.. hehehe..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers