CORETAN TERBARU NADH

Sahabat untuk selamanya

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Sumber: FB
Aku bukan sahabat yang baik. Tapi aku percaya, saat kau, kau dan kau yang bergelar sahabat, kawan, teman dan rakan jatuh tersungkur pastilah tangan aku yang tak sempurna akan menyambut, menarik dan berusaha untuk membangkitkan kau semula. Itu janji aku =)

Buat sahabat yang tak putus-putus bagi semangat kat entry sebelum-sebelum ni aku ucapkan terima kasih. Aku hargai sangat. Tapi jangan risaukan aku. Setahun dah aku begini dengan tangan tak sempurna. Aku dah boleh terima. Kalau orang tak boleh terima, itu hak mereka. Aku yakin dan aku takkan biarkan keyakinan aku berkurang sebab tu. Percayalah sahabat!

19 comments:

aku HaniAsyira said...

itulah sebab ada sahabat.. =)

dEdEQ dE wIshEs said...

I LOVE SAHABAT .. ^_^

Cikgu Ma said...

boleh tahu apa yg terjadi dengan tangan anda?

reenapple said...

Yaa... aku faham. =)

Cuba gembira ya.. =)

Jna marcello said...

*touching

Nong Andy said...

wah... itu buat aku terharu....

janji kan??? hehe...

Everything's Everythings said...

Semoga aku pun tergolong dlm sahabat yg baik ^^

Leeza dayasari [santai leeza] said...

iffah.. tak semua org akn hargai kita sbg sahabat....
saya pernah terkilan dan sy sentiasa berwaspada kini utk mempercayai dan berbaik dgn rakan2.

CikZaitul said...

auch..

i love u my sahabat :)

xpe ko leh sambut aku gune ape saje pun..sbb aku ok je.. :P

weh , klu jupe minggu depan ley dak??
sebab aku dah mesej ko ..
lagipun aku leh apply cuti :)
pape mesej aku k..

BonekadalamChermin said...

banyak jenis kawan yang kita akan jumpa sepanjang hidup kita,

sahabat cuma ada satu atau dua.

:)

p/s: kalau berkenan nak dapatkan zine Ex-Boifren, boleh emel saya di:

ayinayusof@yahoo.com

maszull said...

assalamualaikum iffah....betul tu kena percaya pada sahabat jgn biarkn keyakinan kita berkurangan...:)

boni kacak said...

yeah!!!!!! I LIKE!!!

-meeSUPERGIRL- said...

sy tak ada sahabat . haha

Ismi Iman said...

ha..iman d lagu bez sai shbt tajuknya sahabat dari padi

kiera'sakura said...

tapi kadang ada jugak sahabat yang rimas bila kita terlampau risaukan dia kan. umpama kita bayang2 yang ikut dia.. huuuu

*eh pesal tersedih pulak rini =.=

^^eKaTiKaH^^ said...

kite sayang semua sahabt kite :')

TiranaAduka said...

makwe biar 1 sahabat biar beribu.

paripariputih said...

camner aku blh terlepas part ni +..+ apa2 pun kita bersahabat biar dari dunia membawa ke sana juga :)

kay_are said...

sahabat baik sukar dicari so kne r hargai kan? =)

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers