CORETAN TERBARU NADH

6#Quotes

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM

"Musuh kita bukan musuh kita tetapi kawan baik kita adalah musuh kita sebenarnya..." MYO, 2012

17 comments:

Tihara said...

as salam,

lagi bahaya beso kan..be careful

paripariputih said...

bagi aku musuh pun kawan aku jugak... sbb dalam hidup ni kita perlu tahu kelemahan kita, dan selalunya hanya musuh jer yg akan menujukkan kelemahan kita sebenarnya... kalau tak bukaklah musuh.. nama pun dah musuh dah sah2 le nak cari kelemahan kita kan?? :)

Bidadari Syurga said...

pernah mengalami situasi bff tikam belakang... mungkin sebab dia byk tahu rahsia kita, jadi byk senang... mungkin terlepas cakap... rasa tak selamat... entahlah adik.. tapi akak maafkan aja dia... cuma sedih tu memanglah, tapi dia tak menyesal dengan apa dia dah lakukan,.... takpa ya... incase kalau adik jumpa org mcm ni... kurang satu kawan takpakan? kamu mesti akan punya kawan baru yg lain...

maitimie said...

ibu selalu pesa..
hati2 bila berkawan -.-

Rozuan Ismail said...

kawan boleh jadi musuh dan musuh pon boleh jadi kawan

Leeza dayasari [santai leeza] said...

isyh takutnya.
hanya diri kita sahaja yg boleh kita percaya.

Dezee said...

Owh..patut la Dezee dapat buka blog iffah ms office hour..dah .com rupanya. XD

maszull said...

assalamualaikum iffah...kena hati2 la dgn kekawan kita kan...:)

Noraim said...

musuh tatap musuh tp kalau kwn jd musuh mmg tak blh terima.

mcm sy kak. dari sem 2 sampai sem 5 kwn rapat. tup2 sem 6 bergadoh tak tahu mane sbb. yg dlm kain pihak sebelah sana pi crita sana sini. serikk nk berkawan.

Rapunzeel Cikilolo said...

betul dan sokong.

boni kacak said...

mendalam maksudnya ni...

CikZaitul said...

betullllllllllll..

jadi jgn jadi musuh aku..
jadi teddy bear aku nak x???


ekekkekkekeke

Mieya Atiera said...

Yup, betul tu. Dalam diam, mereka memasang perangkap untuk menjerat diri kita. Sebab tu ada je kisah kawan makan kawan.

kiera'sakura said...

musuh selalunya akan cari salah kita. jadi dari situ kalau kita muhasabah dapat tau apa kelemahan kita ;)

Hnahdy said...

Skrg hna lebih percaya kat DIRI sndiri.Hana mampu buat sesuatu tanpa bantuan org lain

kay_are said...

mendalam gak ni.. hmm

Nong Andy said...

kawan baik kita jadi musuh kita? erm.. mungkin juga. mungkin kot ada persaingan antara kawan baik?

kawan.. jgn terlalu rapat. bila rapat mudah tergigit hehehe... aku rasa macam tu :D

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers