CORETAN TERBARU NADH

Itu kan hak dia

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Kadang aku pelik dengan sikap manusia. Berani mengkritik tapi takut dengan identiti sendiri.Macam baling batu sembunyi tangan. Pengecut. Aku tak kisah orang nak kritik karya aku. Ya terima je. Tapi kalau dah nama pun ANON macam mana nak aku belajar dari kritikan tu.


Untuk baca komen dia. Kalau nak cacipun tak apa. Janji guna nama sendiri. Boleh aku tanya pendapat dia kan. Apa yang tak kena. Apa yang boleh aku perbaiki. Aku takkan mengamuk sebab tak profesionallah nak mengamuk hanya kerana seorang ANON. Saja aku publish komen ANON. Nak gelak di kemudian hari. Boleh macam tu?

Hak kamulah nak kutuk ke apa. Yang penting aku menulis ikut kepuasan hati. Seorang tak suka tak bermakna semua tak suka ye tak? Aku suka pun dah cukup sebenarnya =) Buat si ANON sila jangan jadi pengecut. Malulah orang baca komen kamu tu hehe.

24 comments:

Unknown said...

usah dilayan org seperti itu

Hafizin Jamil said...

aku HJ..bukan anon

Unknown said...

kamu silap la..sebab kamu buat entry..nanti dia ingat komen dia bagi kesan besar pada kamu.kalau akak anon jahat datang komen jangan kan nak buat entry komen dia pun akak tak padam sebab nak bagi dia nampak yang komen dia tak bagi kesan apa2 pada akak..

Unknown said...

huhu abaikn anon tu.. amek kritikn dia dr sudut +ve ;)

yana-feehily said...

cer suh anon tu buat cerpen tgk..mesti dia tak reti.

sabar ye iffah...anggap sbg cabaran :)

reenapple said...

buat relax je...

kita menulis tuk puaskan hati kita bukan hati dia.. go girl!!!

Nur Zulaikha said...

tu menunjukkan kelemahan diri sndiri..takpe kak..kite sntiasa support akk...

Sunah Sakura said...

HEH..BIAR JE DIA...

EH NAPE FEED JIJI KAT SEBELAH TU 1 JE? ERR...KE I PUNYE TENET NI YANG BENGONG?

.........cP~ said...

Malu je kalau guna nama palsu. Nampak pengecut. Adeh. Takpelah, kalau orang komen gitu, kita baiki la diri kita supaya ramai orang suka baca tulisan kita ye? Hehe

Dayang Deno said...

memang pengecut org mcm tu..

aliza said...

yupp x usah dilayan,.. dia x berani nak tunjuk muka,.. berani kat blakang je serupa je pengecut namanya..

Unknown said...

aduyai...anon jgn kaco iffah, kaco i jela...rela...

fRaMe+LenSeS said...

Jeleshhh lettewww

AzwanRamli said...

erm...rambut sama hitam tapi hati lain2.

Anonymous said...

Oh anon ni ibarat anjing yg mampu menyalak dpn laptop je...
Segan nk dedahkan diri sbb dia haram x cm kita...
Kan x pasal2 anon tu ikut aq blik blog aq lak pas bce komen ni..
Ekekekekeek...

QasehSuci said...

kalau Qaseh check jer IP address dia...leh tahu dari mana...hihi...tapi x perlulah semua tu iffah...sebenarnya kita perlukan komen2 begitu untuk memberi semngat untuk kita menjadi pengkarya yang berjaya ye tak...anggap positif jer...

Maira Quee said...

biarlah kutukan dan hinaan itu berlalu begitu saje...

jemput la bce blog maira n nape maira dah lame xblogging...

Kira Sakura said...

abaikan jer... anggap jer semut hitam yg cuba bertukar jadi merah tp x dpt... :)

Anonymous said...

awak tulis best la, saya suka

-dia-

Nong Andy said...

bagi aku.. nak komen biar le iklas.. biar le komen yg membina. bukan main hina2 mcm ayat si Anon tu. sabar ye iffah. best x best yg pnting iffah tulis.. Anon tu dengki je tu.. saja nak usik iffah tgk iffah melenting ke tak.

* jgn putus asa menulis :)

mas saari said...

orang macam ni pengecut!!

Ce'gu JAERA said...

ya cikgu Iffah... jangan d layan org macam tu.. sabar ya..

Cik Pulau said...

yg pasti...
ai bukan anon..
cik pulau okeyh..
hahaha

Eera Shera said...

saje dengki la tu..eii mencik ngan anon..penah jugak dpt komen anon..tp kwn sndri tu yg perasan kononnye org cite psl die..wat tatau je la

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers