CORETAN TERBARU NADH

Mohon idea untuk La Tahzan

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Aku dengan rasa rendah dirinya nak mohon idea dari korang. Belum pernah lagi kan aku melutut merayu macam ni. Okey tipu.*

Sebenarnya aku dah kering idea nak tulis La Tahzan. Mungkin aku jenis yang tak suka bersedih. Jadi takkan setiap minggu aku bersedih. Juga kawan-kawan aku periang orangnya. Tak ada yang sedih sepanjang tahun. Tu gila namanya.

Jadi nak minta jasa baik korang. Drop comment idea La Tahzan yang korang nak baca. Mana tau kita boleh selesaikan kesedihan tu sama-sama. Tak kisah sedih pasal kucing mati ke apa. Yang penting sedih. Okey? Kalau tak ada idea sangat, reka jela bagi kat aku. Arigato!

#Busy sangat. Sila percaya!

23 comments:

Unknown said...

jangan bersedih waktu ini,,kerana ada masanya kita gembira..terima dengan hati yang redha dan doakan untuk kebaikan umat islam yang lain..tu je idea iffah..hehe,, kita pun cari idea untuk ending cerpen huh..semoga mendapat idea yg bagus..

KaK LimAh Si SupiR said...

xd idea nk bg T_T

KaK LimAh Si SupiR said...

haaa..iffah..pasal dye sedey bile dye insaf yg dri sgt jahat n jauh menyimpang dr ajaran islam :P

Unknown said...

cuba buat pasal hati yg disakiti oleh lelaki yg jahat ehhhh apekah...blur

Unknown said...

maaflarh xde idea la plak.. :0

Unknown said...

aku ada je idea..tpi aku tak tau ko leh tak karang saL idea aku

ibn suhaimi™ said...

Salam alaik...kadang-kadang idea datang kalau kita bermuhasabah or kita cuba bayangkan sesuatu yang membuatkan ummat bersedih..

contohnya kita hayati kisah ketika Rasulullah SAW tika menerima kematiannya di kalangan sahabat2nya..

just idea dari saya..:)

firdaus suhaimi

Ce'gu JAERA said...

saya pun dah kering idea nak taip entri baru di blog sayaa... uwaaa... mcm mana ni... mood menulis ilanggg... argghhh

Hafizin Jamil said...

sedih dalam sedih...buat macam tu...

Shiema Sufian said...

Jangan bersedih, Allah sentiasa disisi (:

Anonymous said...

idea tu ilham.relax je..jgn tekan2 sgt..sume nya dtg dri Nya..huhu..smpai nk melutut sakan ni..hek3

sherah said...

makan ayam goreng bersama sos cili berapi ~~

Unknown said...

La tahzan, tak semestinya iffah kena share benda sedih kan? Boleh gak, bagi something yang buat orang hepi baca. Sweet2 ke. Hee. So, lepas tu orang akan lupa kesedihan dorang.

^_^, topik la tahzan yang common;
Kerana jodoh,
Kerana cinta.

Pembunuh Tanpa Bayang said...

tak pandai bab ini.
tapi tumpang baca boleh? =)

sea_lavender said...

jom dapat info drpd sea_lavender sumber kebahagiaan =)
jadi lepas ni la tahzan.. Insya-Allah..

Anonymous said...

kesedihan kehilngn org2 tersyg?

Kira Sakura said...

La Tahzan berpisah dengan teman2... :D

Elly Jade said...

La Tahzan: Allah Lebih Sayangkan Dia

cleaner sekolah akak baru kematian suami
ingat nk wat entry psl ni.xpe,kak ngah buat dulu.kak long pun buat jugak nanti sbb xde masa.haha

Lea Isnawi said...

ahh ngah xde idea gak ni
blog sendiri pun update letak gambar
je..hehehe

Sis Lin said...

Kalau sis suka baca La Tahzan 'Jgn bersedih' tu tentang hati dan perasaan sesaorang..hati yg sabar, hati yang tabah dalam apa jua dugaan dan cobaaan sebagai seorang ISTERI yg CEMBURU.. :p

mas saari said...

ceritalah pasal anak derhaka ke?

msredcheesecake said...

Camana nak atasi kesedihan sbb mak kandung tak suka kita, tapi kita tanak derhaka kat dia.

Nong Andy said...

Idea? hehehe.. aku pung xde idea gak. masuk blog ko ni konon2 boleh cetuskan idea aku ke..

*Aku percaya kau bz. aku pong bz jugak hee..

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers