CORETAN TERBARU NADH

2# Cinta antara blogger

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Kali ni versi komen dimasukkan dalam entry dan ada ulasan sikit. Part 3 baru aku ulas keseluruhan ikut pendapat aku sendiri. Ramai sangat komen. Tapi aku ambil yang berkaitan je. Letih nak printscreen. Hehe untuk soalan gedik seperti;

Aku bercinta sesama blogger ke?

Jawapan:
No komen. Agak perasan #retis di situ. Tak ada bunga-bunga cinta ke apa. Isu ni timbul masa perjalanan blogger 2 hari 1 malam tu je.

#Semuanya bergantung pada jodoh kan chinta? Tapi ada jugak spesis yang tak percaya cinta alam maya. Buktinya ada di depan mata.

#Betul. Orang takkan sama. Lagipun soal hati dan perasaan memang tak boleh kawal kan? Jodoh pun kita tak tahu. Jadi tunggulah jodoh memasing. Komen ada banyak lagi. Aku penat nak copy semua. Boleh rujuk komen yang lain kat entry ni. Aku sibuk sekarang ni. Nak mengulas pun tak sempat. Sekian.

20 comments:

fRaMe+LenSeS said...

skali lagi nak komen.

orang tak bercinta taleh jawap kan? kan? lalalalalalalal~~ :P

saya cello191 said...

percaya pada jodoh..
tapi kena usaha gak...^^

Farhanhanif91 said...

bila dah kenal melalui alam maya tu teruslah meminang...takyah nak 1st date segala bagai...nanti panjang ceritanya...hehehe

Unknown said...

semua perasan engko bz..ahaha

mas saari said...

kalau jodoh itu dah ditentukan oleh Allah, maka itulah jodoh kita..

Fasihah Supian said...

bz bz pun, masih ramai singgah kak ifah!

msredcheesecake said...

Hati2 dgn cinta, tak kiralah cinta maya ke real life ke asalnya.....

Shiema Sufian said...

Allah dah tentukan siapa jodoh kita since kita berumur 4 bulan (:

Nong Andy said...

Nak tunggu Ulasan cikgu Iffah :)

Halimatun Sa'adiah said...

suda jelik dgn percitaan maya neh..huhuuu

Unknown said...

aah la org xbecinta xleh komeng ><"

budak penjara said...

ok bercinta alam maya jugak kn haha

K O R I E said...

sy sedang mencari suami bukan seorang lelaki ;)


#dekat kolej semua busy ckp psl kahwin jea. grrr

KaK LimAh Si SupiR said...

:P

~Sal Ismail~ said...

jodoh pertemuan tu tiada siapa dpt menyangka~ =)

iAmCekbolat said...

erkk ! sye brcinta dengan blogger =,=" tpi dlu kmi sekolah skli cuma bertemu dlm alam blogger balik.. =)

Dayang Deno said...

kalau jodoh, mesti mmg tak dapat lari kan... tapi bahaya juga percintaan di alam maya nie kan, ifa

Cik Pulau said...

ai rasa yu dah jadi macam dr.cinta sekarang.. HAHAHAHHA

Eera Shera said...

dia blogger kan? hehe ;)

[sutera kasih] said...

dh prnh merasa cinta alam maya ni..tak kekal huhu..mgkn bkn jodoh kan..xpa, just try hehe

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers