CORETAN TERBARU NADH

SWEET sangat!

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Cerita seorang yang sangat sweet!: 

Dia seorang yang sweet. Walaupun agak gila-gila dan sengal. Tapi dia seorang yang caring. Oh sangat sweet! Dia potongkan ayam untuk aku semalam. Ya tengok terkial-kial nak potong kan? Selalu makan lamb chop ibu aku yang potongkan. Yang ni dia pulak. Mereka sangat sweet. Bukan nak mengada. Tapi diorang berkeras nak potongkan. Aku malu kalau orang nampak. Semalam dah malu besar.

Lepas dah potong dia bagi aku makan. Baru dia makan. Wah sweet kan? Tetiba aku sakit perut. Aku agak masuk angin sebab makan lewat malam. Dia siap kata nak belikan ubat. Suruh aku duduk rest dulu. Tapi aku kata aku okey. Jadi dia lupakan niat nak beli.

Dia memang sweet. Untunglah dapat isteri macam dia. Eh aku cerita pasal classmate aku. Dia sangat sweet sebab paksa aku taip entry ni. Jadi turutkan kata orang yang sweet tu. Aku taipkan jugak. Sweet kan aku? Kadang kita tak sedar tolong kawan pun amalan yang sweet. Ingat dalam novel je sweet ke? Jom jadi sweet=)

21 comments:

= RATU CRiSTAL said...

Adegan suap menyuap takde ker?takkan tolong potong ayam je kot...hehehe.... =p

Hafizin Jamil said...

dia single lg ke?

KaK LimAh Si SupiR said...

aloooo...sweet ^_^

Unknown said...

sweet sangat..

[.ika itu aku.] said...

nak gak cam tu!!huhu

angan2 mat jenin je la.. =P

Mieza said...

Salam Iffah, Alhamdullilah dikurniakan Allah sahabat yang sweet. Membahagiakan.

cimöt said...

memang sweet sgt..nak jugak mcm tu..eheheh

Unknown said...

bese je cenggitu

Dayang Deno said...

memang sweet.... ^^

Sheila Adziz said...

laki ke ppuan tu...

K said...

normal jek

reenapple said...

sweet... and romantik kot??? heheh

maszull said...

assalamualaikum iffah..so sweet kan...:)

sea_lavender said...

p0n boleh kan.. dia sgt sweet nie.. ingt sape la~~

.........cP~ said...

Yup. That's sweet.

Semakin rindu kat kawan yang sweet..

Nong Andy said...

Aku pun nak kawan sweet macam dia.. Iffah pun sweet juga sebab buat entry ni. macam gula-gula pelangi heee.. Kirim salam dengan kawan sweet iffah tu yer.. :)

fRaMe+LenSeS said...

untunglahhhh ada kekawan suwit muweeet camtu. :P

Admin said...

novel2 tu fantasi je,
jom merealitikan kemanisan!
hehhee :)

Unknown said...

kawan iffah tu memang sweet. heee. hargai kawan yang sweet, kta pun kena jadi sweet gak..

hee, jangan kena diabetes sudah.. overdos sweet. ngeh3. :P

Kira Sakura said...

osmate akak dua org tue pun sgt sweet rasa bertuah ada osmate cm diorg... ;)

Eera Shera said...

ade kwn suwit cam tu gak..kalo lpr dia mskkan..kalo demam dia yg jaga..untung bila disayangi kan

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers