CORETAN TERBARU NADH

ENDING: CERPEN BINIKU SAKAI

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Part sebelumnya di blog ini. Siapa nak join terjah sini jugak.


Aku duduk sendirian di satu sudut.
Tak boleh main sangat dengan minah ni, nanti apa lagi yang dia nak buat untuk malukan aku.
~~~~~*~~~~~
Tetiba ada seorang awek merapati aku.
Seksi bukan main lagi. 
Hampir buta mata aku melihat pananorama yang sengaja ditonjolkan. 
Air liur ku telan laju.
Dari kejauhan aku nampak puan isteri aku memandang berapi. 
Aku puas. Lantas aku mendekatkan diri dengan perempuan menggoda iman tu.

“Hai wak,”
Dia senyum je. Aku tak puas hati.
Lakonan kali ni mesti menjadi.

“Sorang je?” Aku mendekat lagi.
Mata tak lepas pandang keindahan alam yang terbentang luas.  
Naluri jantan aku membuak-buak.
Dia angguk perlahan.
Sopan sungguh. Aku makin teruja.

“Nama apa?” Dia dengan perlahan meletakkan jari di dada aku.
Ditulis hurufnya satu persatu.

‘Argh aku tergoda. Tolong!’
A.L.L.I.E.Y.S.Y.A

“Nama yang indah,” Aku mula gugup. Aromanya menusuk. Kami memang hampir.
“Abang nak service ke? Jomlah masuk bilik,”

Terus rasa pelik pergi jauh-jauh. Pondan rupanya.
Balik malam tu aku muntah darah.
Isteri aku gelak berdekah-dekah. Misi tak berjaya.
Namun, dia juga yang menjaga aku.
Kini perasaan lain pula muncul. 
Aku jatuh cinta. OH TIDAKKKKK!!!

Nota Iffah: ENDING ini direka untuk cerpen ENCIK JAD yang sengal. Salahkan dia sebab cerpen ni macam sengal je kan. Maaf aku tak berniat nak mengotorkan minda kamu semua. HAHA 

18 comments:

fRaMe+LenSeS said...

ahahhahaha. comeinya a. ahahahahha

Unknown said...

kekeke cite melah melodrama tu ingatkan nk buat melah tu pondan tp xsanggup....
cite ejad mmg emosi telampau! ;p

maszull said...

assalamualaiakum iffah...alamak iffah nape endingnya jadi mcm tu hehehehee...:)

Nazz@Purple said...

hehehe..memang sengal

Nong Andy said...

muahahahaha.. aku ketawa berdekah-dekah di buatnya! pondah!!

memang sengal!

akoo said...

hahahaha menarik2

Unknown said...

kelakar tak ingat

Anonymous said...

Haha..nice!!
td dh dtg bce,tp x sempat tgl kan komen..
Sengal gak cara ko ending kan cite ni..tp mudah sgt jtoh cinta..aiyoo..

.........cP~ said...

Patutlah tiba-tiba je lain macam je genre. Hahaha. Tulisan dia memang lain sikit.

reenapple said...

ahahhaha.. aku gelak je.. dari ayat pertama hingga akhir..

pondan LOL..=P

Unknown said...

ending yang lawakk... haha.. padan muka asben dia tu.. itulahh, bad faith sangat kat myra.. ngeh3. kan dah tergoda dengan pondan. hahaha!

Hafizin Jamil said...

eeeii..kotornya minda dia

EruzuLiyana said...

hahaha, pondan ye kak. auwwww~

Lea Isnawi said...

padan muka. kan dah terkena pondan

haha

Fasihah Supian said...

agak cepat jatuh cintanya.hehehe

Cik Pulau said...

ai blur.
sebab tak tau hujung pangkal.
tak sempat nak klik baca yang part sblumnya..huhu..
sorry yu..
buzy teramat..

Unknown said...

he3 .. best2 ..

Kira Sakura said...

kihkihkih... kelakar jer.... mmg sengal!! :p

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers