CORETAN TERBARU NADH

Cinta hingga ke syurga...

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Cinta hadir tak kenal rupa...
Dia datang tak kenal siapa...
Kita terpaut walau berbeza...
Yang ada cuma kita berdua...

Cinta terpatri membuah rasa...
Buat aku tersenyum bahagia...
Dan kau pula berjanji setia...
Gembira kita saja yang rasa...

Ah indah sungguh perasaan kita...
Terbuai dek asyiknya rindu asmara...
Sakit dirasa makin hilang gamaknya...
Hanya kerana hangatnya cinta membara...

Cinta membuatkan aku terlena...
Panjang mengintai di tepi jendela...
Ingin bersatu di alam fana...
Supaya kita kekal hingga ke syurga...

Inilah cinta yang selalu didamba...
Bukan hanya cinta manusia...
Aku dan kau punya Dia...
Masih setia menagih cinta yang Esa....

Dedikasi buat kakak kesayangan saya yang dah jadi pengantin basi, juga jiran terbaik saya yang sudah menjadi lebih manly eh? Moga kalian dapat bercinta hingga ke syurga. Iffah doakan akak supaya kurang mengada dan Nadh, kurang menyakat akak yang manja tu. Heee...

Selamat bersuami isteri buat keduanya,
http://kierasakura.blogspot.com/ DAN http://www.nadzrie.com/ 
Ikhlas dari http://www.iffahafeefah.com/

27 comments:

Kira Sakura said...

sobsobsob terharunya sobsobsob

smpi hati buat akak menangis ;(

mengada tue bukan dibuat tapi sifat yg lahir dari hati EH hahahaha...

tanjat gegirl baca asrama tue kihkihkih :p

btw mekasih tau dedikasikan nie kat akak terharu sgt. seyes!!

Unknown said...

awww nk jgk nanti leh? hehe
syoknya kawennnn ngee

MalizaMah said...

andai kita alpa, cinta bisa menghanyutkan. jgn sesekali biarkan cinta mguasai kita.

L said...

cinta pada Allah tak pernah menghampakan. cinta pada manusia. jadi cm L ni la, ditinggalkan begitu saja. heh..

Jom singgah baca sekejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/11/7x-umur-dunia.html

Jna marcello said...

hihihi "buat kakak yg da basi "
tu klakar anywy nk wish lagi utk kiera selamat pengantin baru ;D

faiq said...

hehe..yg 1st komen tu kakak ko erk..hehe..nice

محمد رازيق said...

iffah, nanti kita nak satu samni boleh? hehe. calon pun blum ada.

boni kacak said...

bilalah agaknya giliran kita ye.hahaha

reenapple said...

erk.. selamat pengantin baru jugak la.. Ehehehe

Unknown said...

entry ni mengandungi unsur2 perlian ? :)

kyo_9 said...

hmm..
ni lirik lagu ke nukilan sendiri?

Unknown said...

yeah..like.."aku dan kau punya Dia,masih setia menagih cinta.."..xD

Cik Pulau said...

wahhh yu... tak sangkaa...
hebatnyaa..

selamat pengantin baru buat mereka berdua.. hiii~

misz aisya said...

lahhh kak kiera tu kakak kpd akak ke?? *bnyk nye word 'akak'*

huhu. akak tu bile ag nk tamat zmn bujang? :)

Unknown said...

nanti turn aku, aku nak jugak ye

Nong Andy said...

selamat.. pengantin baru... (nyanyi) hehehe..

Moga di berkati rumahtangga ke duanya :D

maszull said...

assalamualaikum iffah..kena tunggu giliran iffah pas ni yer...;)

Aimacomel said...

selamat pengantin baru, lepas ni awak pulak bercinta moga ke syurga :)

wakgelas said...

oops., wak kok tersalah baca selamat bersuami isteri keduanye jugakk.. UUuhhuu

aku HaniAsyira said...

nak ucap selamat jugak!!

Mawardi yunus said...

tersadung kaki baca entry ni huhu..

Potia Casadelarossa said...

indahkan ciptaan NYA

محمد رازيق said...

datang sini lagi iffah. hehe

afzalsukasuki said...

titew pon baru tawen gak..xwish pong.mencik ahh cenggini!

Hafizin Jamil said...

eh..lamanya tak singgah kat blog kakak kita ni..dah bertukar kaler pula tu.. hihi..

kay_are said...

siap ade dedikasi khas even dah basi habis =P ape pun semoga kedua mereka yang kuat mengada ngan kuat menyakat tu bahgia sampai syurga ye =)

afzalsukasuki said...

eh eh aku rasa macam dah komen je.hmm

kalau cenggitu aku nak tuju lagu plak la.mintak lagu negeri selangor satu

*hadirin sekalian diminta berdiri

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers