CORETAN TERBARU NADH

Perempuan si pelik

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Ada orang kata perempuan tak unik tapi pelik. Aku musykil bukan maksudnya sama ke? Tapi bukan itu yang aku nak bahaskan. Aku cuma nak bagitau lelaki di luar sana. Yang membaca blog aku ni. Aku nak bocorkan satu rahsia tentang perempuan.

Mereka pelik.

Pelik yang macam mana? Pelik macam...

Bila dia tak puas hati, terasa atau apa-apa je yang mengganggu ketenangan jiwa dia, biasa dia akan luahkan secara sedar atau tak sedar. Tapi bukan secara berterus terang. Secara kiasan atau guna medium lain.

Macam status. #ehem. Tulis entry yang nampak umum tapi tujukan pada seseorang. Luahkan kat kawan yang kenal si dia. Marah si dia tapi lepas tu kata gurau je. Ataupun tunjukkan protes pada dia tapi dia tak faham-faham.

Itulah peliknya. Kadang aku pun macam tu jugak. Heee

17 comments:

Shila said...

sama lah kite..

hahaha..

dia kdg2 xnk bgtau..tp nk org tu tau..

haha..

Sunah Sakura said...

oo...yu camtu eh?

Aziela said...

Unik...

aku HaniAsyira said...

masalahnya dah biasa jadi mcm tu pun laki tak paham.. ish2

Unknown said...

Sama lah jugak dengan Mieya :)

RedRose said...

women aren't weird, it's just dat they are so colourful. sebab tu la we are da perfect pair to kaum adam yang tersangatlah plain. at least we bring some emotion to their life. my thought lah khenn. ^__^

Jna marcello said...

yups btul dan lelaki perlu taw klau seorang wanita menceritakan masalahnya kepada kamu,tak bererti dye mengeluh,menggedik,ataw selain nya ..tapi itu beerti dye mempercayaimu ;)

Lydia Miza said...

nama pun perempuan.selalu menampakkan akalnya satu dgn nafsu yg 9.kdg2 segan gak

Kira Sakura said...

sebab tue laki ramai xpaham dgn seorang insan bernama perempuan. bila dah kawen kan (ehem) :p kena pandai solve prob tue klu jnis laki yg cpt tangkap bini dia majok ke marah ke xpe la tp klu dpt jenis laki buta kayu nie xblh la nk kias2 nt lagi sakit hati :p

محمد رازيق said...

haha. aku yang laki ini pun kengkadang itu mcam. hehe

Unknown said...

pelik/weird is good ;)

reenapple said...

same!!!

boni kacak said...

hehehehe. ok.. saya baru faham... ;)

hnahdy said...

ish...pelik lagi

hana tak..hahahaha
erm.. betul la tu (dalam hati)
selagi mampu bertahan.. bertahan je lah..huhu kalau dah xmampu.. segala benda nak kait. habis tu bila baca entry balik kita sendiri xfaham apa yang ditulis.ikut sedap hati je nak tulis kan, luahan perasaan kan...

Encik H said...

errr..aku yg lelaki ni pun macam tu jugak..hehehe..mungkin kebiasaan sejak kecik kot..and kebanyakan kawan2 yg rapat dgn aku adalah perempuan..

Nong Andy said...

hohoho.. dah bocor rasia.. hehe!

kay_are said...

aku rase memang ade gak nampak situasi macam tu.. cume kadang2 sebab tak tau nak buat ape aku jadi batu bata je r.. T__T

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers