CORETAN TERBARU NADH

Hanya demi mereka

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
Akhirnya aku muncul semula. Tahniah kepada mereka yang membuatkan aku berjaya menghapus dilema hari tu. Dilema keluarga dan kawan. Aku pilih?

Kawan.

Kenapa?

Sebab mereka bukan setakat kawan dan mereka dah pun selamat jadi suami isteri 10.11.12. Kenapa bukan setakat kawan? Aku adik kepada si isteri yang cengeng. Asyik menangis je masa dah nikah. Padahal patut gembira sebab dah selamat jadi isteri orang kan? Dan aku juga kawan merangkap jirang terbaik di dunia maya si suami. Siapa lagi nak puji aku kan?

Syakira Yaakub dan Nadzri Azlan, semoga berbahagia selalu. Semoga hubungan suami isteri korang berdua kekal hingga ke syurga hendaknya. Wah sangat teruja dapat bersama-sama mereka di hari bahagia. Dan terus terang aku cakap, aku tak menyesal pergi kenduri diorang.

Buat yang datang memeriahkan majlis maaf ada terkasar, terlebih, tergedik sana sini. Aku memang begitu. Ramai blogger datang. KBU, Blogger Perak dan juga GMG. Walaupun lain-lain group, tapi bila sama-sama dengan blogger aku rasa kitorang dah lama kenal. Padahal baru jumpa sehari. Kuatnya ikatan maya bila di realitikan kan?


#Video ni khas untuk korang. Tekalah aku yang mana. Errr moga tak ada yang cam. Malu kot =P
#Tiada gambar. Tengoklah kat mana-mana blogger yang rajin upload. Harap tiada muka gedik aku terupload sama T_T

12 comments:

Noraim said...

jeles T_T

reenapple said...

wahhhh.. dah kahwin eh. Tahniah la. Dan selamat pengantin baru.. ehehe

Rapunzeel Cikilolo said...

pilihan ini terbaik kan?

Jna marcello said...

CONGRTASS PADA SEMUA PENGANTIN ;)

boni kacak said...

tahniah kepada pengantin..semoga berbahgia hinggalah ke akhir nyawa..amin..

Putri said...

tahniah kepada pengantin
semoga kekal bahagia sampai ke akhir hayat

Leeza dayasari [santai leeza] said...

tahniah. selamat pengantin baharu.

Nong Andy said...

tahniah lah kan jiran ko nadh...

moga bahagialah adik ku yg seorang itu.. kalau dekat tak di jemput pun aku datang eekekeke...

P/S : Iiffah.. suara serak ko memang best.. aku akan ingat suara serak basah ko tu.. :D merahnya anda :D

Rozuan Ismail said...

haha. wish yg last2 je. yg depan2 tuh propa je lebih.haha..


p/s selamat pengantin baru buat nadh dan akak kira

maszull said...

assalamualaikum iffah...tahniah pada pengantin baru yer...;)

kay_are said...

aku datang awal sangat sampai bro nadzri pun aku tak dapat jumpe.. dah habis sesat pun awal gak.. siap ade video lagi tu.. ish ish

still aku tak tau ko yang mane satu @.@

kiera'sakura said...

sobsobsob nanges lagi wuuuuu

ucapan terima kasih dah dihadirkan dalam entry malas nak taip lagi hahahaha :p

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers