CORETAN TERBARU NADH

Hakikat kehidupan

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA kepada yang bukan beragama ISLAM
FB
Kan?

13 comments:

fRaMe+LenSeS said...

Kahkahkahkahkah. Benarr

Rapunzeel Cikilolo said...

aku tak suke org mcm ni...

reenapple said...

SETUJU

Leeza dayasari [santai leeza] said...

ouch!!!!

faraherda.razalan said...

Pekkara biaselah tu. Tapi org mcm tu ptt ditumit2kan je. Heee!

paripariputih said...

adanya aku datang sini sebb aku nak pinjam ko duit jew barang limanamplo ribu ipah harap maklong... ok tak camni?? ha ha ha ^_^

Nong Andy said...

nasib baik kau kawan aku...

*aku kata pada kawan yg cengitu...

Rozuan Ismail said...

sadisnya. hanya ada bila diperlukan

aku HaniAsyira said...

spe berani buat mcm tu.. aishh

boni kacak said...

meh saya ketuk lutut orang tu.. berani dia buat macam tu kat awak

Musafir Jalanan said...

selalunye memang macam tu, . . . . walaupun aku tak suka orang buat aku macam tu, . . . .tapi aku sedar yang aku jugak pernah buat yang sama kepada sesetengah kawan aku sendiri, . . .

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

Itu benar dan sgt tepat

kiera'sakura said...

secuba boleh akak nak mengelak jadi cam tue. klu org tue errrrr no komen :p

PERINGATAN

Assalamualaikum dan selamat sejahtera kepada yang bukan ISLAM.

1.Saya selaku tuan punya blog ingin menegaskan sebarang peniruan amat tidak digalakkan. Sebarang pengambilan info, sila kreditkan kepada blog ini.

2. Idea yang dicetuskan oleh saya hanyalah pendapat peribadi. Sekiranya anda tersinggung harap dimaafkan. Segala kesulitan saya memohon ampun dan maaf.
Daisypath Anniversary tickers